loading...
barca
منوی بارساييها



آخرین ارسال های انجمن
Barcaboy بازدید : 86 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)
FC Barcelona
FC Barcelona
سایت گل- سوزانا مونخه، معاون مالی باشگاه بارسلونا، تایید کرد که این باشگاه برای خریدهای تابستانی 50 میلیون یورو بودجه در اختیار دارد.
این در حالی است که نام های بزرگی در اطراف این باشگاه شنیده می شود و از علاقه این باشگاه برای خرید نیمار و گرت بیل گزارش هایی منتشر شده است.
مونخه در گفتگو با  ال موندو دپورتیوو گفت:" ما حدود 50 میلیون یورو برای خریدهای تابستانی در اختیار داریم. این مبلغ تقریبا معادل مبلغی است که بسیاری از باشگاه ها دارند. در آینده ممکن است این مبلغ اندکی افزایش پیدا کند اما ما باید هوشیارانه هزینه کنیم."
معاون مالی باشگاه کاتالانی همچنین اعلام کرد این باشگاه در حال حاضر از نظر مالی در شرایط مناسبی قرار دارد، هرچند تایید کرد که با آزاد کردن الکساندر گلب، ضرر کرده اند.
" ما در شرایطی قرار داریم ه بودجه تصویب شده مان 21 میلیون یورو است. در چند فصل اخیر مبالغی که به خاطر قهرمانی های مان به دست آوردیم کمک زیادی به ما کرده؛ همچنین بازارهایی که در شرق آسیا به دست آوردیم نیز برای ما فوق العاده بوده است.
در سایر بخش ها هم سعی کنیم هزینه را کم کنیم و تنها در یک مورد ضرر کردیم که آن هم از دست دادن الکساندر گلب بود.

Barcaboy بازدید : 78 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)
بعد از سپری شدن یک هفته همراه با لالیگا و لیگ قهرمانان، باز هم بارسا مرکز توجه اخبار قرار گرفت. در ادامه نظرات خبرنگاران و طرفداران سراسر دنیا را درباره بارسا مرور می کنیم:

ESPN: «لیونل مسی، پیش به سوی کمال»

بازی ای که در آن لئو مسی درخشش خود را بعد از کمتر از سه سال حضور در تیم اصلی آغاز کرد، بعد ها به بازی نقاب مشهور شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

میامی هرالد: «کدام یک بهترند؟ لبرون جیمز یا لیونل مسی؟»

بهترین بازیکن جهان، سرنوشت یک بازی دیگر را نیز رقم زد. یک نمایش دیگر با دربیل های فوق سریع، تسلط کافی در حرکت با توپ و قدرت تمام کنندگی بالا که حقیقتی را به تمامی حریفان، بینندگان، مخاطبان یوتوب و ورلد تی وی یادآور می شود. لبرون جیمز هم روزهای خوبی را در کارنامه دارد.

Barcaboy بازدید : 80 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)

هر دو در سن 41 سالگی به سر می برند؛ در اسپانیا و ایتالیا هم در کسوت بازیگری و هم در کسوت مربیگری توپ زده اند. قهرمانی لیگ راتجربه کرده اند و هر دو در تیمهایی مربیگری می کنند که زمانی در آن بازی می کردند.

جوزپ گواردیولا و دیگو سیمئونه که در پایان این هفته در ورزشگاه ویسنته کالدرون با یکدیگر دیدار خواهند کرد، شباهتهای فراوانی با یکدیگر دارند. علیرغم تفاوتهایی که در شیوه مربیگری آنها و یا نحوه بازی کردن آنها در تیمهایشان به چشم می خورد، نمی توان از شباهتهای آنها اجتناب کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

شباهتهای فراوان

اول اینکه هر دو در دوران بازیگریشان هم در اسپانیا (گواردیولا برای بارسا و سیموونه برای سویا و اتلتیکو مادرید) و هم در ایتالیا (گواردیولا برای برشا و سیمئونه برای لاتزیو، پیه زا و اینتر) توپ زده اند. دوم اینکه هر دو هم در حرفه بازیگری و هم در حرفه مربیگری موفق نشان داده اند.

arman بازدید : 88 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)

دنی آلوس، مدافع بارسا، معتقد تیمش در کنار رئال و منچستریونایتد، بهترین تیم های اروپا هستند.
بارسا فصل گذشته با عبور از رئال و منچستریونایتد، قهرمان لالیگا و چمپیونزلیگ شد. با این وجود آنها این فصل در جدول لالیگا 10 امتیاز از رئال فاصله دارند و مدافع برزیلی تایید کرد که تیم مورینیو یکی از بهترین های اروپاست.
او در گفتگو با ال موندو دپورتیوو گفت:" در حال حاضر بهترین تیم ها بارسا و منچستریونایتد، فینالیست های سال قبل چمپیونزلیگ، هستند اما رئال مادرید هم بازی های خیلی خوبی به نمایش می گذارد."
این ملی پوش برزیلی همچنین در مورد اولویت های بارسا در رقابت های این فصل گفت:" چمپیونزلیگ بهترین جام ممکن است اما لیگ هم به همان اندازه اهمیت دارد. اولویت ما قهرمانی در لیگ است. این رقابت ها بسیار دشوارتر است و برای قهرمانی در آن باید تلاش بیشتری کرد. البته ما برای قهرمانی در همه رقابت ها تلاش می کنیم."

بارسا با پیروزی مقابل رئال به فینال کوپا دل ری نیز رسیده و آلوس اکنون در انتظار دیدار فینال مقابل اتلیتکو بیلبائو است.
" دیدار دشواری خواهد بود. بیلبائو پیشرفت زیادی داشته است. ما در انتظار دیدار فینال هستیم و می خواهیم شکست در فینال سال گذشته مقابل رئال را جبران کنیم. این یک فرصت فوق العاده برای قهرمانی دوباره در این رقابت هاست."
بارسا این هفته در لالیگا مقابل اتلتیکو مادرید قرار خواهد گرفت.

arman بازدید : 98 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)


به گزارش روزنامه مارکا، ماسيمو موراتي، رئيس باشگاه اينتر، قصد دارد پپ گوارديولا، سرمربي بارسا را جانشين کلوديو رانيري کند.
قرارداد سرمربی آبی و اناری ها با این باشگاه در انتهای فصل جاری به پایان می رسد و به گزارش مارکا، موراتی امیدوار است بتواند با پیشنهاد خیره کننده 10 میلیون یورویی در سال، این مربی اسپانیایی را به سن سیرو ببرد.

این در حالی است که این نشریه ادعا کرد گواردیولا از مدیر برنامه هایش، خوسه ماریا اوروبیتگ، خواسته تا زمانی که در مورد ماندن یا رفتن از نوکمپ تصمیم گیری نکرده، به سایر پیشنهادی پاسخ ندهد.

از سوی دیگر گفته می شود گواردیولا که در پایان دوران حرفه ای مدتی برای برشا بازی کرد، دوست دارد بعد از جدایی از بارسا، هدایت یک تیم کوچک را برعهده بگیرد.
گواردیولا که در سال 2008 هدایت بارسا را برعهده گرفت، در این مدت 13 جام مختلف با این باشگاه فتح کرد و در ژانویه گذشته نیز به عنوان بهترین مربی سال 2011 دنیا انتخاب شد.
نتایج ضعیف چند هفته اخیر اینتر، انتقادهای زیادی از رانیری به همراه داشت. اینتری ها در 7 دیدار اخیرشان در همه رقابت ها به پیروزی نرسیده اند و این هفته نیز در دیداری دشوار مقابل ناپولی قرار خواهند گرفت.

arman بازدید : 98 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)

سرخیو باتیستا ،سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین در گفت و گو با برنامه «مس اسپورتس» کام رادیو از رویاهایش صحبت کرده است

باتیستا در این گفتگو از رویایش برای هدایت مسی در تیم بارسلونا حرف زد:« دوست دارم بتوانم مربی بارسلونا شوم و مسی را در بارسلونا هدایت کنم. یکی هست که همیشه آماده است و احساس می کند که توانایی هدایت تیمی مثل بارسلونا را دارد.»
البته باتیستا درادامه صحبتهایش ابراز امیدواری کرد که پپ برروی نیمکت بارسا بماند:« من دوست دارم که گواردیولا در بارسا بماند؛ چون عاشق فوتبالی هستم که او ارائه می دهد.»

البته تعریف و تمجید های سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین از بارسا به همین جا خلاصه نشد:« فوتبال را باید دقیقا مثل بارسلونا بازی کرد. من واقعا طرفدار بارسلونا هستم و تک تک بازیهای این تیم را تماشا می کنم و هیچ کدام را از دست نمی دهم.»
باتیستا در ادامه صحبتهایش که در روزنامه اسپورت کاتالونیا بازتاب یافت درمورد گواردیولا گفت:« گواردیولا یکی از بهترین مربیان تاریخ دنیای فوتبال است و این را در داخل زمین نشان داده است. گواردیولا همه چیز را اثبات کرده؛ او یک مربی بزرگ است و بازهم امیدوارم که در بارسا بماند.»
arman بازدید : 100 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)

سیدو کیتا، هافبک بارسا، تاکید کرد در حال حاضر به آینده اش در این باشگاه فکر نمی کند و تنها روی رقابت های پیش روی آبی و اناری ها و رسیدن به رئال در جدول رده بندی تمرکز کرده است.
به تازگی شایعاتی در مورد جدایی این هافبک اهل مالی از بارسا در پایان فصل منتشر شد اما این بازیکن باتجربه تاکید کرد اکنون زمان مناسبی برای بحث در مورد برنامه های فصل آینده اش نیست.
او در آستانه دیدار تیمش مقابل اتلتیکو مادرید در گفتگو با خبرنگاران گفت:" اکنون زمان بسیار مهمی از فصل است و کاری که باید انجام دهیم، تمرکز روی بازی های تیم است.

این دیدار بسیار مهم است و با توجه به فاصله 10 امتیازی با رئال مادرید، ما فرصتی برای از دست دادن امتیاز نداریم.
ما مقابل تیمی قرار می گیریم که در حال حاضر بسیار قدرتمند است. دیدار بسیار سخت و دشواری خواهد بود."
بسیاری معتقدند فاصله 10 امتیازی بارسا و رئال چندان عادلانه نیست اما کیتا معتقد است جدول هیچ وقت دروغ نمی گوید.
" اگر رئال در صدر قرار دارد، به این دلیل است که شایستگی اش را دارند. ما تنها باید تمام تلاش مان را به خرج بدهیم تا در دیدارهایی که می توانیم به پیروزی برسیم.
در فوتبال هر اتفاقی می تواند رخ دهد بنابراین تا هفته پایانی خواهیم جنگید."

arman بازدید : 117 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)

در دومين شب از هفته بيست و چهارم لاليگا اسپانيا تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا در زمين اتلتيکومادريد ميهمان است.
تیم فوتبال اتلتیکومادرید که در چند هفته اخیر نتایج قابل قبولی کسب کرده فردا شب در ویسنته کالدرون میهمان بارسلونا است.

هواداران رئال مادرید با توجه به بازی ساده فردا شب تیمشان مقابل رایووایکانو امیدوارند شاهد شب سختی برای تیم دوم جدول باشند.
اتلتیکومادرید با ۳۲ امتیاز در رتبه ششم جدول ایستاده و در صورت پیروزی مقابل بارسلونا امید زیادی به صعود در منطقه اروپایی جدول دارد.

در دیگر بازی مهم فردا شب، تیم فوتبال والنسیا در مستایا پذیرای سویا است و فوتبال شناسان قدیمی اسپانیا این دیدار را جذاب‌ترین و دیدنی‌ترین بازی لالیگا توصیف می‌کنند.
فردا شب کلکسیون بازی‌های دیدنی و جذاب با مصاف ویارئال و اتلتیک بیلبائو تکمیل می‌شود و زیردریایی زرد در ال‌مادریگال پذیرای نماینده باسک است.
در دیگر بازی‌های فردا شب، اوساسونا در خانه خود برابر گرانادا صف‌آرایی می‌کند و رئال سوسیه‌داد به مصاف رئال مایورکا می‌رود.

arman بازدید : 82 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)

مارادونا در دفاع از بازي بارسلونا گفت: فکر نمي کنم دوران بارسلونا به سر آمده باشد؛ البته به نظر من رئال مادريد چند قدمي از بارسلونا جلوتر است.

دیه گو ارماندو مارادونا سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین و مربی کنونی الوصل امارات، بار دیگر به انتقاد از فوتبال آرژانتین پرداخت.

مارادونا در صحبتهایی که در روزنامه مارکا بازتاب یافت، گفت:من فوتبال آرژانتین را تماشا می کنم و اصلا خوشم نمی آید. من دوست داشتم که شرایط کاملا برعکس بود. دوست دارم تیمها تهاجمی بازی کنند.

مارادونا در ادامه صحبتهایش درمورد اوضاع کنونی خود در دبی به این نکته اشاره کرد که دوست دارد سالها دراینجا بماند.

وی گفت: شش ماه است که در دبی هستم و برای دو سال دیگر با این تیم قرارداد دارم. فکر می کنم که برای مدتی طولانی اینجا بمانم و شرایط خوبی برای تمدید قراردادم وجود دارد.


مارادونا همچنین در دفاع از بازی بارسلونا گفت: فکر نمی کنم که دوران بارسلونا به سر آمده باشد. البته به نظر من رئال مادرید چند قدمی از بارسلونا جلوتر است و مصاف های آتی این دو تیم بیش از هرزمان دیگری شانه به شانه خواهد بود. به نظر من مورینیو مردی است که تمام بازیها را درک و لمس می کند وکاملا متوجه می شود.

Barcaboy بازدید : 87 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)
یکی دیگر از جلسات تمرینی تیم، این بار به همراه تمام اعضای تیم اصلی بارسا و کریستین تلو از تیم ب برگزار شد. ویا و آفلای هم که همچنان دوران مصدومیت خود را سپری می کنند، در سالن ورزشی تمریناتشان را پشت سر گذاشتند.

بارسا همچنان در حال آماده سازی برای دیدار روز یکشنبه در ویسنته کالدرون مقابل اتلتیکو مادرید است. (ساعت 21:30 به وقت محلی) . آن ها امروز در زمین شماره 2 سیوتات اسپورتیوا، پشت درهای بسته تمریناتشان را سپری کردند. این جلسه شامل بازیکن هایی می شد که در این هفته هم در تمامی تمرینات بودند، یعنی 18 نفر از تیم اصلی و کریستین تلو از تیم ب.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

در حالی که 19 نفر از بازیکنان در زمین تمرین می کردند، مصدومان تیم یعنی ابراهیم آفلای و داوید ویا برنامه های بهبودی خود را در سالن ورزشی پشت سر می گذاشتند.

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 352
  • بازدید ماه : 673
  • بازدید سال : 3,586
  • بازدید کلی : 31,357