loading...
barca
منوی بارساييها



آخرین ارسال های انجمن
arman بازدید : 99 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)

سرخیو باتیستا ،سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین در گفت و گو با برنامه «مس اسپورتس» کام رادیو از رویاهایش صحبت کرده است

باتیستا در این گفتگو از رویایش برای هدایت مسی در تیم بارسلونا حرف زد:« دوست دارم بتوانم مربی بارسلونا شوم و مسی را در بارسلونا هدایت کنم. یکی هست که همیشه آماده است و احساس می کند که توانایی هدایت تیمی مثل بارسلونا را دارد.»
البته باتیستا درادامه صحبتهایش ابراز امیدواری کرد که پپ برروی نیمکت بارسا بماند:« من دوست دارم که گواردیولا در بارسا بماند؛ چون عاشق فوتبالی هستم که او ارائه می دهد.»

البته تعریف و تمجید های سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین از بارسا به همین جا خلاصه نشد:« فوتبال را باید دقیقا مثل بارسلونا بازی کرد. من واقعا طرفدار بارسلونا هستم و تک تک بازیهای این تیم را تماشا می کنم و هیچ کدام را از دست نمی دهم.»
باتیستا در ادامه صحبتهایش که در روزنامه اسپورت کاتالونیا بازتاب یافت درمورد گواردیولا گفت:« گواردیولا یکی از بهترین مربیان تاریخ دنیای فوتبال است و این را در داخل زمین نشان داده است. گواردیولا همه چیز را اثبات کرده؛ او یک مربی بزرگ است و بازهم امیدوارم که در بارسا بماند.»
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 465
  • بازدید ماه : 786
  • بازدید سال : 3,699
  • بازدید کلی : 31,470