loading...
barca
منوی بارساييها



آخرین ارسال های انجمن
arman بازدید : 213 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (10)

لیونل مسی با پنج گلی که امشب مقابل بایر لورکوزن زد به چند رکورد جدید دست یافت. او اکنون تنها بازیکنی است که در دو بازی در لیگ قهرمانان بیش از 4 گل زده. یک بار او به آرسنال 4 گل زد و در بازی امشب هم 5 گل وارد دروازه لورکوزن کرد.
مسی همچنین تنها بازیکنی در تاریخ لیگ قهرمانان است که توانسته پنج گل در یک مسابقه به ثمر برساند.

همچنین در جدول کلی گل‌زنان تاریخ لیگ قهرمانان (بدون احتساب دیدارهای مقدماتی) 55 گل در 65 مسابقه (0.83 گل در هر بازی) زده و در رده سوم قرار دارد. رائول گونزالس با 71 گل در 144 مسابقه (0.49 گل در هر بازی) و رود فان‌نیستلروی با 74 گل در 56 مسابقه (0.76 گل در هر بازی) در رده‌های اول و دوم هستند.
مسی اکنون 12 گل در این فصل لیگ قهرمانان زده که برابر با رکورد فان‌نیستلروی در کل فصل 03-2002 لیگ قهرمانان است.
این مهاجم ریزنقش با زدن 8 گل دیگر تبدیل به بهترین گل‌زن تاریخ باشگاه بارسلونا خواهد شد.

arman بازدید : 201 شنبه 13 اسفند 1390 نظرات (0)

مدیر برنامه های ژاوی، هافبک بارسا، اعلام کرد این بازیکن باتجربه علاقه ای به پیوستن به بارسا ندارد.
رسانه های اسپانیایی روز گذشته اعلام کردند باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارد از تردیدهایی که در مورد ادامه حضور گواردیولا در نوکمپ وجود دارد، استفاده کند و این بازیکن باتجربه را به خدمت بگیرد.

براساس گزارش ها، این باشگاه پاریسی آماده است تا با پرداخت 80 میلیون یورو که در قرارداد ژاوی ذکر شده، او را به خدمت بگیرد اما مدیر برنامه های این ملی پوش اسپانیایی این شایعه را رد کرد.
او در گفتگو با آر ام سی اسپورت گفت:" ژاوی تا سال 2014 با بارسا قرارداد دارد و برنامه ای برای ترک این باشگاه ندارد."
این ستاره 32 ساله که اولین بازی اش برای تیم اول بارسا را در سال 1998 انجام داد، در این فصل 30 بازی برای کاتالان ها انجام داده است.

arman بازدید : 172 جمعه 12 اسفند 1390 نظرات (0)

مربی بارسا به مسی و دانی آلوس استراحت داده است
پپ گواردیولا مربی جوان باشگاه بارسلونا ، به لیونل مسی ستاره آرژآنتینی تیمش تا روز دوشنبه استراحت داده است. این درحالی است که مسی به خاطر دریافت کارت زرد در آخرین بازی تیمش قادر به حضور در دیدار این هفته بارسا مقابل اسپورتینگ خیخون نیست و از همین رو پپ به او اجازه داده تا این چند روز را به استراحت بپردازد

مسی روز چهارشنبه در دیدار دوستانه تیم ملی کشورش مقابل سوئیس به میدان رفت و توانست اولین هت تریک ملی اش را انجام دهد تا آرژانتین دراین بازی با نتیجه 1-3 به پیروزی برسد.
گواردیولا علاوه بر مسی ، به دانی آلوس هم اجازه داده تا چند روزی به استراحت بپردازد
این اتفاق درحالی افتاده که گواردیولا اعتقاد دارد که مسی برای چند روزی باید از تمرینات تیم به دور باشد تا بتواند با استراحت، خود را برای بازیهای حساس پیش رو و روزهای پایانی سخت بارسا در رقابتهای لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا و فینال کوپا دل ری آماده کند.

arman بازدید : 195 جمعه 12 اسفند 1390 نظرات (0)

آبیدال و تیاگو غایبان بارسا در دیدار با اسپورتینگ خیخون خواهند بود
برگزاری بازیهای ملی باعث شده تا تعدادی از بازیکنان در سرتاسردنیا مصدوم شوند و پپ گواردیولا در آستانه دیدار این هفته تیمش مقابل اسپورتینگ خیخون به مشکلاتی بربخورد

اریک ابیدال در جریان دیدار دوستانه تیم ملی فرانسه مقابل آلمان در شهر برمن دچار مصدومیت شد و تستهای پزشکی حکایت از آن دارد که مصدومیت او دست کم ده روز به طول خواهد انجامید

تیاگو الکانتارا ، ستاره اسپانیایی باشگاه بارسلونا هم در آخرین جلسه تمرینی تیم ملی اسپانیا از ناحیه استخوان درشت نی دچار مصدومیت شد و احساس درد می کرد واز همین رو فعلا مورد معاینات پزشکی قرار گرفته است
تیاگو در دیدار دوستانه ماتادورها مقابل ونزوئلا بازی نکرد و از ناحیه استخوان درشت نی پای راست احساس ناراحتی می کرد و از همین رو ممکن است نتواند در بازی با خیخون هم برای تیم کاتالان به میدان برود.
arman بازدید : 196 جمعه 12 اسفند 1390 نظرات (0)

پیکه، پویول، بوسکتس، ژاوی، سسک و اینیستا در یک شب خوب به یاد ماندنی، همگی در بازی فوق العاده اسپانیا مقابل ونزوئلا سهمی داشتند (5-0). اینیستا اولین گل اسپانیا را در روزالدوا به ثمر رساند. همچنین والدس و تیاگو تنها بازیکنان بارسا بودند که بازی نکردند.
آندرس اینیستا سکان دار تیم ملی اسپانیا بود و این تیم را در مسیر برد کوبنده 5-0 مقابل ونزوئلا هدایت کرد. نمایش این هافبک آبی اناری طی 45 دقیقه حضورش در زمین را می توان در یک کلمه، فوق العاده نامید. در ضمن، او اولین گل بازی را با یک شوت عالی با پای راست به ثمر رساند.


دل بوسکه چهار بازیکن بارسا را در ترکیب اولیه خود جای داده بود: اینیستا، سسک، پیکه و بوسکتس. کنترل حملات ونزوئلا از جناحین کمی برای بوسکتس و پیکه مشکل ساز شده بود؛ در حالی که سسک و اینیستا همراه سیلوا حملات را به طور کامل و عالی پوشش می دادند. این سه بازیکن هجومی با پاس ها و جای گیری منحصر به فرد، بازی را برای اسپانیا تحت کنترل نگه داشتند.

arman بازدید : 190 پنجشنبه 11 اسفند 1390 نظرات (0)

لیونل مسی هت‌تریکی دیرهنگام داشت تا تیم آرژانتین سوییس را سه بر یک در ورزشگاه سوییس وانکدورف ببرد.
طرفداران 20 دقیقه صبر کردند تا اولین موقعیت جدی بازی را ببینند. مسی توپ را به سرخیو آگوئرو سپرد و او توپ را بدون نگاه کردن به مسی برگرداند. مسی هم از فاصله 18 متری گلی دیدنی زد.
سپس مردان الخاندرو سابه‌یا بازی را در دست گرفتند و به دنبال گل دوم بودند.

با این حال سوییس در دقیقه 49 بود که گل تساوی را زد. ژردان شاکری سانتر استفان لیشت‌اشتاینر را بدون تعلل و با زیبایی با ضربه‌ای چرخشی وارد گوشه بالای دروازه آرژانتین کرد.
اما مسی در دقیقه 88 گل دوم را زد. او روی حرکتی انفرادی توپ را سعی کرد به پشت سر دروازه‌بان بفرستد و توپ پس از برخورد به تیر افقی وارد دروازه شد.
مسی در دقیقه 93 گل سوم را هم زد. گونسالو ایگواین در محوطه جریمه سرنگون شد و مسی پنالتی حاصل را به گوشه سمت چپ درازه زد.

arman بازدید : 103 پنجشنبه 11 اسفند 1390 نظرات (0)

ليونل مسي مهاجم بارسلونا در گفت و گو با روزنامه‌ اسپورت کاتالونيا گفت که مي‌خواهد بعد از خداحافظي از جهان فوتبال همچنان به همکاري با بارسلونا ادامه دهد.
بهترين بازيکن سه سال اخير فوتبال جهان با بيان اين که دوست دارد روزي در يکي از باشگاه‌هاي آرژانتيني توپ زند، گفت: فوتبال در آرژانتين زيبا است. نمي دانم که در چه تيمي دوست دارم بازي کنم. هم چنان که پيش تر گفتم اين سرنوشت است که که تعيين کننده است.

مسي درباره اين سوال که بهترين دوستان او در بارسلونا چه کساني هستند؟ گفت: تمام تيم خوب هستند و با آن‌ها رابطه صميمي دارم. اينجا سرشار از ارزش هاي انساني است. اما اگر مجبور باشم که نزديکترين افراد به خود را انتخاب کنم، از ژاوي هرناندز و آندرس اينيستا نام خواهم برد. فوتبالي را که ما در بارسلونا به نمايش مي‌گذاريم، ‌نمي‌توان با ديگر جاها مقايسه کرد.

arman بازدید : 92 سه شنبه 09 اسفند 1390 نظرات (1)

رادامل فالکائو، مهاجم اتلتیکو مادرید، از اینکه داور دیدار شب گذشته تیمش مقابل بارسا خطای هند سرخیو بوسکتس را اعلام نکرد، اظهار شگفتی کرد.
در دیدار شب گذشته دو تیم که با پیروزی 2-1 بارسا به پایان رسید، بوسکتس در وقت های تلف شده در داخل محوطه جریمه توپ را با دست زد اما داور بازی از اعلام پنالتی برای اتلتیکو خودداری کرد.

مهاجم کلمبیایی اتلتیکو معتقد است خطای بوسکتس کاملا واضح بوده و از اینکه داور آن را اعلام نکرد، اظهار تعجب کرد.
او در صفحه توئیترش نوشت:" فکر می کنم تنها کسی که خطای هند بوسکتس را ندید، داور بود. واقعا امکان دارد او ندیده باشد؟"
این در حالی است که دیه گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو، در پایان بازی از اظهارنظر انتقادی در مورد داور خودداری کرد و تنها گفت:" داوری بی نقص بود؛ اگرچه چند اشتباهات جزئی داشت."

arman بازدید : 105 سه شنبه 09 اسفند 1390 نظرات (0)

هر دو تيم بارسا و رئال شب گذشته موفق شدند مقابل رقباي شان به پيروزي برسند تا فاصله در صدر جدول همچنان 10 امتيازي باقي بماند.

کارلس پویول، کاپیتان بارسا اعلام کرد تیمش به راحتی در رقابت قهرمانی تسلیم نخواهد شد.


گواردیولا بعد از دیدار شب گذشته اعلام کرد شاید باید رقابت قهرمانی لالیگا را تمام شده دانست اما پویول از هم تیمی هایش خواست به تلاش برای پیروزی در دیدار های پیش رو ادامه دهند و در انتظار لغزش شاگردان مورینیو بمانند.
او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" قهرمانی در لالیگا بسیار دشوار است اما ما تا هفته پایانی خواهیم جنگید. ما سرافکنده نخواهیم بود.
شاید روی کاغذ شرایط به ضرر ما باشد اما ما هر هفته تنها برای سه امتیاز به میدان می رویم."

arman بازدید : 107 سه شنبه 09 اسفند 1390 نظرات (0)

بازي‌ساز تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا پس از پيروزي 2 بر يک تيمش مقابل اتلتيکومادريد گفت: مسي تمام نشدني است.
به نقل از مارکا اسپانیا، ژاوی هرناندز مغز متفکر و بازی‌ساز تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا تصریح کرد: همه ما به داشتن هم‌تیمی بزرگی چون لیونل مسی به خود می‌بالیم و افتخار می‌کنیم. او تمام نشدنی است و در هر بازی با مختصات همان دیدار به زمین می‌آید و هرگز نمی‌شود او را مهار کرد.

ژاوی ادامه داد: کم شدن فاصله با رئال مادرید غیرممکن نیست و ما باید تا آخرین ثانیه‌های لالیگا برای رسیدن به این مهم تلاش کنیم، متاسفانه مقصر اصلی خودمان هستیم و نباید بیهوده ماجرای ناداوری را به میان بکشیم. همه بازیکنان بارسلونا برای جبران ناکامی‌های موجود هم قسم شده‌اند و اطمینان دارم که در هفته‌های آینده اتفاقات خوبی باری بارسلونا رقم خواهد خورد.

arman بازدید : 102 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)

باشگاه باير‌ لورکوزن پيراهن ليونل مسي را در يک مزايده عمومي با 11 هزار يورو به فروش رساند و پول آن را به سازمان‌هاي خيريه اختصاص داد.

پس از پايان بازي بارسلونا با باير لورکوزن در چارچوب دور رفت مرحله حذفي ليگ قهرمانان اروپا، ميان دو بازيکن لورکوزن به نام‌هاي فردريچ و کالديچ بر سر گرفتن پيراهن ليونل مسي بگومگو رخ داد که اين اقدام آن‌ها مسئولان باشگاه و به ويژه سرمربي تيم را ناراحت و عصبي کرد.


باشگاه باير لورکوزن به نشانه اعتراض به اين دو بازيکن پيراهن مسي را از آنها پس گرفت و آن را براي کمک به سازمان‌هاي خيريه به مزايد عمومي گذاشت که با قيمت 11 هزار يورو به فروش رفت.

ديدار رفت بايرلورکوزن با بارسلونا که در آلمان برگزار شد، سه بر يک به سود بارسلونا به پايان رسيد. ديدار برگشت دو تيم چهارشنبه 17 اسفند در نوکمپ برگزار خواهد شد.


arman بازدید : 86 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)

دنی آلوس، مدافع بارسا، معتقد تیمش در کنار رئال و منچستریونایتد، بهترین تیم های اروپا هستند.
بارسا فصل گذشته با عبور از رئال و منچستریونایتد، قهرمان لالیگا و چمپیونزلیگ شد. با این وجود آنها این فصل در جدول لالیگا 10 امتیاز از رئال فاصله دارند و مدافع برزیلی تایید کرد که تیم مورینیو یکی از بهترین های اروپاست.
او در گفتگو با ال موندو دپورتیوو گفت:" در حال حاضر بهترین تیم ها بارسا و منچستریونایتد، فینالیست های سال قبل چمپیونزلیگ، هستند اما رئال مادرید هم بازی های خیلی خوبی به نمایش می گذارد."
این ملی پوش برزیلی همچنین در مورد اولویت های بارسا در رقابت های این فصل گفت:" چمپیونزلیگ بهترین جام ممکن است اما لیگ هم به همان اندازه اهمیت دارد. اولویت ما قهرمانی در لیگ است. این رقابت ها بسیار دشوارتر است و برای قهرمانی در آن باید تلاش بیشتری کرد. البته ما برای قهرمانی در همه رقابت ها تلاش می کنیم."

بارسا با پیروزی مقابل رئال به فینال کوپا دل ری نیز رسیده و آلوس اکنون در انتظار دیدار فینال مقابل اتلیتکو بیلبائو است.
" دیدار دشواری خواهد بود. بیلبائو پیشرفت زیادی داشته است. ما در انتظار دیدار فینال هستیم و می خواهیم شکست در فینال سال گذشته مقابل رئال را جبران کنیم. این یک فرصت فوق العاده برای قهرمانی دوباره در این رقابت هاست."
بارسا این هفته در لالیگا مقابل اتلتیکو مادرید قرار خواهد گرفت.

arman بازدید : 96 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)

سیدو کیتا، هافبک بارسا، تاکید کرد در حال حاضر به آینده اش در این باشگاه فکر نمی کند و تنها روی رقابت های پیش روی آبی و اناری ها و رسیدن به رئال در جدول رده بندی تمرکز کرده است.
به تازگی شایعاتی در مورد جدایی این هافبک اهل مالی از بارسا در پایان فصل منتشر شد اما این بازیکن باتجربه تاکید کرد اکنون زمان مناسبی برای بحث در مورد برنامه های فصل آینده اش نیست.
او در آستانه دیدار تیمش مقابل اتلتیکو مادرید در گفتگو با خبرنگاران گفت:" اکنون زمان بسیار مهمی از فصل است و کاری که باید انجام دهیم، تمرکز روی بازی های تیم است.

این دیدار بسیار مهم است و با توجه به فاصله 10 امتیازی با رئال مادرید، ما فرصتی برای از دست دادن امتیاز نداریم.
ما مقابل تیمی قرار می گیریم که در حال حاضر بسیار قدرتمند است. دیدار بسیار سخت و دشواری خواهد بود."
بسیاری معتقدند فاصله 10 امتیازی بارسا و رئال چندان عادلانه نیست اما کیتا معتقد است جدول هیچ وقت دروغ نمی گوید.
" اگر رئال در صدر قرار دارد، به این دلیل است که شایستگی اش را دارند. ما تنها باید تمام تلاش مان را به خرج بدهیم تا در دیدارهایی که می توانیم به پیروزی برسیم.
در فوتبال هر اتفاقی می تواند رخ دهد بنابراین تا هفته پایانی خواهیم جنگید."

arman بازدید : 171 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (1)

به نقل از اسپورت کاتالونیا، داوید ویا که بی‌صبرانه در انتظار بازگشت به میادین فوتبال به سر می‌برد، طبق گزارش رسمی پزشکان بارسلونا تا ۲ ماه دیگر در اوج سلامتی و آمادگی جسمانی آماده بازی در ترکیب اصلی بارسا است.
مدیر برنامه داوید ویا اعلام کرده موکلش برای بازگشتی رویایی به ترکیب بارسا کاملا آماده است.

این ملی پوش اسپانیایی در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان دچار مصدومیت شدید شد.
در صورتی که این موضوع محقق شود این ملی‌پوش اسپانیایی می‌تواند تیمش را در دیدار برگشت مقابل رئال مادرید همراهی کند
.

arman بازدید : 70 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)

الکسیس سانچس ستاره شیلیایی باشگاه بارسلونا در صحبتهایی به تمجید ازتاثیر لیونل مسی و سایر بازیکنان بارسلونا پرداخته و به این نکته اشاره کرده که لیونل مسی الگوی خوبی برای او بوده است

این ستاره 23 ساله در ابتدای فصل 2-2011 از اودینزه به بارسلونا منتقل شد و برای مدتی به دلیل مصدومیت نتوانست در ترکیب تیم کاتالان قرار بگیرد ولی اکنون و به لطف درخشش او در بازیهای اخیر تیم، چند هفته ای است که در ترکیب اصلی بارسا قرارمی گیرد
الکسیس روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران حضور یافت و درصحبتهایش اعلام کرد که در مدت حضورش در نوکمپ از مسی درسهای زیادی آموخته:« من از مسی و از تمام هم تیمی هایم درسهای زیادی آمووختم. مسی به من یاد داد که باید بخواهم که در تمام دقایق بازی کنم و هیچ وقت در هیچ بازی ای غایب نباشم و به رشد و پیشرفت ادامه دهم.»


الکسیس ادامه داد:« من هنوز به آن سطحی که دوست دارم نرسیده ام. می توانم بهتر ازاین باشم و کارهای بیشتری انجام دهم. هنوز برای 90 دقیقه در یک بازی حضور نداشته ام. روز یکشنبه و مقابل والنسیا، نمی خواستم که بازی تمام شود. من تازه شروع کرده ام. می خواهم به رشد و یادگیری ادامه دهم.»
الکسیس سانچس قبل از انتقال به اسپانیا سه سال در اودینزه توپ می زد و در تیمهای ریورپلاته،کولوکولو و کوبرولئوا هم فوتبال بازی کرده. او فوتبال حرفه ای را در سال 2005 آغاز کرد .

arman بازدید : 79 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)

اين مهاجم شيليايي که تابستان گذشته از اودينزه به بارسا پيوست، در رقابت هاي لاليگا احساس آزادي عمل بيشتري مي کند.

الکسیس سانچس، مهاجم بارسا، اعلام کرد رقابت های لالیگا بسیار هجومی تر از سری آ است.
این مهاجم شیلیایی که تابستان گذشته از اودینزه به بارسا پیوست، در رقابت های لالیگا احساس آزادی عمل بیشتری می کند.


او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه بارسا گفت:" سبک بازی در ایتالیا تدافعی تر است. وقتی صاحب توپ می شدم، سه نفر در اطرافم بودند و خط دفاعی فشرده تر بود.
شرایط مثل زمانی است که همه تیم ها مقابل بارسا بازی می کنند اما بازی کردن در اسپانیا برای هر فوتبالیستی جذاب است."
سانچس سپس در مورد ماجرای انتقالش به بارسا صحبت کرد و تایید کرد وقتی برای اولین بار برای این باشگاه به میدان رفت، از خوشحالی در پوستش نمی گنجید.

arman بازدید : 83 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)

آمار 11 گل ژاوی تا اینجای فصل، بهترین رکورد گلزنی او در طول 14 فصلی است که برای تیم اصلی بازی کرده است.

یکی از جنبه های بسیار مثبت فوتبال بارسا در این فصل به آمار گلزنی بازیکنان غیر مهاجم آن مربوط می شود. مثلا سسک در اولین فصل حضورش به عنوان یک گلزن ذاتی ظاهر شده است، یا اگر نخواهیم اغراق کنیم آمار گلزنی ژاوی در حالیکه هنوز یک سوم بازی های فصل باقیمانده است بهترین رکورد گلزنی او در تمام دوران حضورش در بارسا محسوب می شود. او در طول 33 بازی 11 گل به ثمر رسانده است که شامل 7 گل در لیگ، یکی در لیگ قهرمانان، 2 گل در جام حذفی و یک گل در جام باشگاه های جهان می باشد..

اولین باری که از مرز 10 گل گذشت

ژاوی با 610 بازی رکورد دار بیشترین بازی رسمی برای باشگاه می باشد؛ وی در 14 فصل حضور حرفه ای خود در باشگاه، در مجموع 69 گل به ثمر رسانده است و 11 گل این فصل او، یک رکورد جدید برای او محسوب می شود. پیش از این، بهترین رکورد گلزنی او در طول یک فصل معادل 10 گل بود که به فصل 2008/09 برمی گردد، البته شایان ذکر است که وی این 10 گل را در طول یک فصل کامل و 59 مسابقه به ثمر رسانده بود.


رکورد دار لیگ


با توجه به اینکه ژاوی در 19 بازی این فصل لیگ 7 گل به ثمر رسانده است می توان گفت آمار گلزنی وی در لیگ چشمگیرتر بوده است. وی هم اکنون در رده سیزدهم بهترین گلزنان لیگ قرار دارد، و رایو مایکو با 11 گل و سسک فابرگاس با 9 گل تنها هافبک هایی هستند که در جدول بهترین گلزنان لیگ بالاتر از ژاوی قرار گرفته اند. ژاوی هم اکنون از بهترین رکورد گلزنی قبلی خود که مربوط به فصل 2008 است عبور کرده و با توجه به اینکه هنوز تعداد زیادی از بازی های این فصل باقی مانده می تواند این رکورد را ارتقا دهد.


arman بازدید : 91 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

"بعضی مواقع در فوتبال آنقدر همه چیز سریع اتفاق می افتد که انگار ما حافظه ای نداریم و همه چیز را درباره کارهایی که انجام داده ایم را فراموش می کنیم"

"فکر نمی کنم که تمدید قرارداد گواردیولا به بازیکنان بستگی داشته باشد. او به ما افتخار می کند و ما قبل از آن درباره آنچه که می خواهیم با رسانه ها صحت کرده ایم"

"فکر می کنم اختلاف در لیگ بسیار زیاد است. ما فوتبال خوبی ارائه می کنیم. امتیازات زیادی هستند که ما در دقایق پایانی از دست داده ایم"



اعتماد به نفس در میان بازیکنان تیم

جرارد پیکه مطمئن است که هنوز نوار موفقیت ها برای این تیم به پایان نرسیده است. "اکنون نیمی از سال گذشته و ما سه جام کسب کرده ایمو هنوز اضاع به خوبی پیش می رود. نبایستی فراموش کنیم که تا اینجای فصل ما سه جام کسب کرده ایم. آن سیزدهمین جام از 16 جام ممکن است. حیرت انگیز است. بعضی مواقع در فوتبال آنقدر همه چیز سریع اتفاق می افتد که انگار ما حافظه ای نداریم و همه چیز را درباره کارهایی که انجام داده ایم را فراموش می کنیم. مسئله ای نیست، در لیگ ما در جایگاه مناسبی قرار نداریم و دوست داشتیم که در آغاز رقابت ها می بودیم، ولی هنوز در سه رقابت شانس داریم. معتقدم که این تیم می تواند برای سالیان زیادی به موفقیت هایش ادامه دهد".

arman بازدید : 82 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

این بازیکن آرژانتینی در طی 13 دیداری که با تیم مادریدی انجام داده است موفق به زدن 17 گل شده؛ که 6 گل را با دو هت تریک در دو بازی اخیر به ثمر رسانده است.

یکشنبه، لئو مسی در برابر یکی از طعمه های گلزنی اش قرار میگیرد؛ او در 13 مسابقه ای که در برابر اتلتیکو انجام داده تا کنون 17 گل به ثمر رسانده و به کابوسی برای تیم مادریدی مبدل شده است.

14 گل در لیگ و سه گل در جام حذفی

اتلتیکو مادرید با فاصله زیاد در صدر جدول تیم هایی است که بیشترین گلها را از لئو مسی دریافت کرده اند. در ادامه سویا و رئال مادرید با 13 گل قرار دارند. مسی 14 گلش را در 11 بازی لیگ وارد دروازه اتلتیکو کرده و در دو مسابقه دیگر نیز 3 گل را در جام حذفی زده است.

مخصوصا اخیرا این آمار اهمیت زیادی پیدا کرده است؛ مسی در دو بازی اخیر که هر دو در نیوکمپ برگزار شده بود توانست هت تریک کند. در بازی 5 فوریه 2011 با نتیجه 3-0 و 24 سپتامبر 2011 با نتیجه 5-0.

پیش از این در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در 6 ژانویه 2009، او هت تریک دیگری را در ویسنته کالدرون به نام خود به ثبت رسانید. یکشنبه برای او فرصتی است تا بار دیگر این آمار خود را بهبود بخشد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 131
  • بازدید ماه : 86
  • بازدید سال : 2,999
  • بازدید کلی : 30,770