loading...
barca
منوی بارساييها



آخرین ارسال های انجمن
Barcaboy بازدید : 219 دوشنبه 15 اسفند 1390 نظرات (0)

سایت گل- ایناکی آسکونا، شهردار بیلبائو، باشگاه رئال مادرید را به دلیل امتناع از برگزاری دیدار فینال کوپا دل ری بین بارسا و اتلتیک بیلبائو به شدت مورد انتقاد قرار داد.

دو باشگاه بارسلونا و اتلتیک بیلبائو به دلیل گنجایش و فاصله مناسب از دو شهر، سانتیاگو برنابئو را به عنوان محل برگزاری دیدار فینال انتخاب کردند اما باشگاه رئال به بهانه بازسازی ورزشگاه، از برگزاری این دیدار سر باز زد.

این دو باشگاه بر سر محل برگزاری دیدار فینال به توافق نرسیدند و اکنون قرار است فدراسیون فوتبال اسپانیا در این مورد تصمیم گیری کند.

آسکونا در گفتگو با اوندا واسکا گفت:" واقعا حیف شد.اینکه آنها می خواهند چند دستشویی یا همچین چیزهایی را تعمیر کنند و نمی توانند میزبان این بازی باشند. احتمالا چیزهایی بیشتری وجود داشت که من نمی دانم.

فلورنتینو پرس هیچ تلاشی برای برگزاری این دیدار انجام نداد."

چند هفته قبل رامون کالدرون، رئیس سابق باشگاه رئال، اعلام کرد امتناع باشگاه رئال از برگزاری این دیدار، آنها را به یک باشگاه کوچک تبدیل می کند.

فدراسیون فوتبال اسپانیا فردا در مورد ورزشگاه میزبان فینال کوپا دل ری تصمیم گیری خواهد کرد.

Barcaboy بازدید : 214 شنبه 13 اسفند 1390 نظرات (0)

دافع فرانسوی بارسا مجبور است مدت 10 روز را خارج از میادین سپری کند، در همین حال بازیکن خط میانی بارسا هم از ناحیه ساق پای راست خود احساس ناراحتی میکند.

اریک آبیدال و تیاگو الکانترا نتوانستند پس از پایان این دور از مسابقات ملی در تمرین شرکت کنند. بر طبق گزارش تیم پزشکی باشگاه، این مدافع در حین بازی تیم ملی فرانسه از ناحیه مفصل ران با مصدومیت مواجه شد. پس از آزمایشات بیشتر مشخص شد این مدافع فرانسوی به مدت 10 روز غایب خواهد بود.

تیاگو نیز در حین جلسه تمرینی تیم ملی اسپانیا، در پای راست خود احساس ناراحتی کرد. آزمایشات تایید کرد که این بازیکن در ناحیه استخوان درشت نی دچار مشکلی جزیی شده است. این بازیکنان پس از بهبودی برای مسابقات آتی در دسترس خواهند بود.

افزودن نظر

Barcaboy بازدید : 96 پنجشنبه 11 اسفند 1390 نظرات (0)

مدافع بارسا در بازی دوستانه برزیل، تاثیر زیادی در به ثمر رساندن گل اول برزیل داشت. آلوز در تمام بازی حضور داشت و بهترین بازیکن میدان شناخته شد ولی آدریانو در این بازی حضور نداشت.

دنیل آلوز در 90 دقیقه ی بازی دوستانه بین تیم های برزیل و بوسنی که در سوئیس برگزار شد حضور داشت. در طول بازی نتیجه 1-1 بود اما با گل دقیقه 90 تیم برزیل، این بازی با پیروزی برزیل به پایان رسید. هر دو تیم بازی برابری ارائه دادند و در طول بازی تنها 2 گل به ثمر رساندند. گل اول بازی توسط مدافع بوسنی به ثمر رسید اما این برزیل بود که توسط گل پاپاس به پیروزی دست یافت.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

با همکاری مدافع بارسا، شوتی که مدافع رئال، مارسلو، از طریق نفوذ در خط دفاع بوسنی زد، توسط دروازبان بوسنی، بگوویچ، مهار شد. هرچند در دقیقه ی سوم بازی بود و مردم برای تماشای جشنواره گل برزیل آمده بودند، اما یک اشتباه از طرف جولیوس سزار، موجب از دست دادن توپ شد که این اشتباه سبب شد تیم بوسنی به بازی برگردد.

Barcaboy بازدید : 106 پنجشنبه 11 اسفند 1390 نظرات (0)

هافبک ملی پوش تیم بارسلونا، طی مصاحبه ای با FCBJunior گفته است که از حضور خود در مصاف این تیم مقابل سانتوس بسیار لذت برده است.

تقریبا هفت ماه از زمانی که سسک فابرگاس به مقصد بارسلون، لندن را ترک کرد می گذرد و طی این مدت، او با بارسا به سه قهرمانی رسیده است؛ سوپر کاپ اسپانیا و اروپا و جام باشگاه های جهان. در واقع، سسک یکی از بهترین بازی هایش برای بارسا را در فینال جام باشگاه های جهان انجام داده است. او در مصاحبه ای با سایت اعضای جوان بارسا، اف سی بی جونیور (FCBJunior)، بازی با سانتوس (0-4) را به عنوان لذت بخش ترین بازی خود در بارسا برگزیده است: «برگزیدن یک بازی کار سختی ست؛ اما از بین بازی های چند ماه اخیر، فینال جام باشگاه های جهان را انتخاب می کنم؛ در این بازی توانستم نمایشی عالی داشته باشم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

«چیزهای زیادی یاد می گیرم»

این هافبک احساس خود را درباره اینکه برای بار دیگری جزوی از بارساست، توضیح داد: «چیز های زیادی یاد می گیرم و از فوتبال اینجا بسیار لذت می برم. من عاشق رقابت کردن هستم و ما تا لحظه آخر پای رقابت می ایستیم». سسک فرق بارسلونا و دیگر تیم ها را در این می داند که «بارسا همیشه ملزم به برد است؛ در حالی که دیگر باشگاه ها اینطور نیستند».

Barcaboy بازدید : 104 پنجشنبه 11 اسفند 1390 نظرات (0)
شرایط فصل پیش بسیار شبیه به شرایط کنونی بوده است. بارسا در کالدرون پیروز شد اما مسی بازی مقابل استوریایی ها را به دلیل مصدومیت از دست داد. از سال 2009 تاکنون بارسا بدون حضور این بازیکن آرژانتینی در زمین شکست نخورده است.

بارسلونا آخر این هفته در مقابل اسپورتینگ گیخون قرار خواهد گرفت. مسی به دلیل دریافت پنجمین کارت زرد این فصل خود در ویسنته کالدرون در این بازی حضور نخواهد داشت. اما این برای جوزپ گواردیولایی که فصل پیش نیز می بایست با مشکلی مشابه کنار می آمد چیز جدیدی نیست.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

از اتلتیکو تا اسپورتینگ

در سال پیش،تکل اویفالوژی بر روی مسی به او را مجبور به ترک زمین کرد، با این وجود بارسا با نتیجه 2-1 برنده میدان بود. پس از آن بازی تیم مقابل اسپورتینگ قرار گرفت که با گل ویا موفق به برد شد (1-0)

Barcaboy بازدید : 102 پنجشنبه 11 اسفند 1390 نظرات (0)

سه بازیکن تیم اصلی بارسلونا که همراه تیم های ملی خود نیستند، تحت مربیگری اوزه بیو (سرمربی بارسا ب) و همراه با تیم ب به تمرین پرداختند.

بازیکنان تیم اصلی برای اولین بار در سال 2012 برای همراهی تیم های ملی خود باشگاه را ترک کرده اند و تیم اول تقریبا بدون فعالیت است. تنها سه بازیکن از تیم اصلی (پینتو، کیتا و پدرو) در تیم مانده اند، این سه بازیکن صبح امروز به همراه تیم بارسا ب در زمین شماره 2 سیوتات اسپورتیوا تمرین کردند. جوزپ گواردیولا و اوزه بیو، هر دو بر سر این جلسه تمرینی حاضر بودند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

وقفه تا روز پنجشنبه

مسئولین باشگاه اعلام کرده اند که این سه بازیکن می توانند تا روز 5شنبه و بازگشت سایر اعضای تیم استراحت کنند. ساعت 18:00 روز پنجشنبه نخستین جلسه تمرینی برای دیدار روز شنبه مقابل اسپورتینگ گیخون انجام می شود.

Barcaboy بازدید : 109 چهارشنبه 10 اسفند 1390 نظرات (0)

هافبک کاتالونیایی بارسا، با 14 پاس گل در رده دوم بهترین گلسازهای بارسا قرار دارد و لئو مسی تنها بازیکنی است که از این حیث بالاتر از او قرار دارد.

سسک فابرگاس در بازی با اتلتیکو مادرید چهاردهمین پاس گل خود را به ثبت رساند. در دقیقه 35 این بازی پس از آنکه از سمت چپ زمین توپ را جمع کرد یک پاس عالی برای دنی آلوز فرستاد که باعث شد این بازیکن برزیلی دومین گل فصلش را برای بارسا به ثمر برساند. در این فصل وی تا کنون، 7 پاس گل در لیگ، 6 پاس گل در جام حذفی و یک پاس گل هم در لیگ قهرمانان اروپا در کارنامه اش به ثبت رسانده است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

پاس های سرنوشت ساز

پاس های کلیدی او در ذهن هواداران ثبت شده اند؛ مخصوصا پاس او در بازی با والنسیا در جام حذفی، همان پاس عالی او برای ژاوی بود که باعث شد بارسا به فینال جام حذفی صعود کند. پاس زیبای دیگری هم در بای آرنا و در فضای بسیار کمی که ناشی از تعدد مدافعان این تیم آلمانی بود برای الکسس فرستاد، که نهایتا منجر به پیروزی تیم در این مصاف اروپایی شد. لئو مسی با 21 پاس گل، تنها بازیکنی ست که بیش از بازیکن سابق آرسنال برای بارسا موقعیت گل ساخته است.

Barcaboy بازدید : 110 چهارشنبه 10 اسفند 1390 نظرات (0)

تقریبا تمام تیم اصلی این هفته با تیم های ملی شان مشغول هستند. آن ها تا روز پنجشنبه قادر به شروع تمرینات برای بازی مقابل اسپورتینگ نمی باشند.

از روز دوشنبه هفته ای خاص برای جوزپ گواردیولا و تیمش شروع شده است. با وجود درگیری بسیاری از بازیکنان به خاطر مسئولیت ملی شان، تنها کیتا، پدرو و پینتو در بارسلونا باقی مانده اند. به عبارت دیگر تمرین اصلی برای بازی لیگ مقابل اسپورتینگ در نیوکمپ تا روز پنجشنبه که تمامی اعضا باز می گردند شروع نخواهد شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

با یادآوری حضور پدرو، کیتا و پینتو که تمرین را همراه با تیم ب به مربی گری اوزه بیو ساکریستان گذراندند، امروز در سیوتات اسپورتیوا خوان گمپر هنگام تمرین احساس عجیبی وجود داشت و سپس به آن ها گفته شد که می توانند روز های سه شنبه و چهارشنبه را به استراحت بپردازند.

Barcaboy بازدید : 92 چهارشنبه 10 اسفند 1390 نظرات (0)

پیروزی بارسا در زمین ویسنته کاالدرون، شامل نکات قابل توجهی بود از جمله می توان به پنجمین گل مسی در بارسا از روی ضربه آزاد مستقیم و هشت مهار عالی از جانب ویکتور والدز اشاره کرد.

گل استادانه مسی در بازی اخیر تیمش، پنجمین گل او در بارسا از روی ضربه آزاد مستقیم محسوب می شود؛ به عبارت دقیقتر دومین گل او به اتلتیکو مادرید از روی ضربه آزاد مستقیم بود. وی پیش از این نیز در فصل 2008 و در نیوکمپ موفق شده بود مقابل این حریف دیرینه گل مشابهی به ثمر برساند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

مسی با گل یکشنبه شب خود برابر اتلتیکو مادرید به یکی دیگر از رکوردهای سزار دست یافت. هم اکنون هر دو رکورد دار 15 گل برابر اتلتیکو مادرید در لالیگا هستند.

Barcaboy بازدید : 95 سه شنبه 09 اسفند 1390 نظرات (0)

گل زیرکانه و زیبای مسی در دقیقه 81 ام بازی دیشب، سه امتیاز را از یک میدان سخت در ویسنته کالدرون برای بارسا به ارمغان آورد.

دیشب، شانس با بارسا یار بود و گل دقایق پایانی مسی آنچه را که شایسته بود به تیم بخشید. این برد باعث شد بارسا همچنان در کورس کسب عنوان قهرمانی باقی بماند. بعد از پشت سرگذاشتن نیمه اول بازی که با شکسته شدن دیواره محکم دفاعی اتلتیکو مادرید توسط دنی آلوز همراه بود؛ مردان دیگو سیمئونه بارسا را شگفت زده کردند. در نیمه دوم آنها گل زودهنگامی را به ثمر رساندند اما مردان گواردیولا دست از تلاش برنداشتند و برتری خود را همچنان حفظ کردند و در نهایت توانستند با گل مسی برنده این مسابقه باشند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

شروع فوق العاده

احتمالا بازی دیشب بهترین شروع بارسا در این فصل نام گیرد؛ شوت زودهنگام ژاوی، گل مردود مسی که به دلیل خطای هند پذیرفته نشد همگی نشان از یک شروع عالی می داد. آنها کاملا بر میزبان خود مسلط بودند و آنها را وادار به عقب نشینی به زمین خود کردند تا بازی را کاملا با احتیاط ادامه دهند.

Barcaboy بازدید : 104 سه شنبه 09 اسفند 1390 نظرات (0)

بازیکنان بارسا سختی پیروزی در استادیوم ویسنته کالدرون را توصیف کردند. بازیکنان تاکید داشتند که: «ما تا آخرین بازی لیگ به تلاش خود ادامه خواهیم داد، چرا که ذات و جوهره این تیم در تلاش تا آخرین لحظه خلاصه شده است».

این پیروزی (دو بر یک) که در یک استادیوم جهنمی بدست آمد، بارسا را همچنان در شکارگاه لالیگا امیدوار ساخت. تیم اول بارسا از طریق کاپیتان کارلس پویول به هوادارانش پیغام امیدواری با این مضمون فرستاد: «ما تا پایان لیگ برای کسب قهرمانی در لالیگا خواهیم جنگید. هرچند که برای قهرمانی باید مسیر دشواری را پیمود، ولی ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد و هرهفته تمام سه امتیاز بازی را به خود اختصاص خواهیم داد».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

مدافع بارسا در ادامه صحبتهای خود، به جاه طلبی های بازیکنان هم تیمی خود اشاره کرد و گفت: «ما همیشه آماده رقابت هستیم، ما دچار اشتباه نخواهیم شد و تا آخرین لحظه برای کسب قهرمانی تلاش خواهیم کرد».

Barcaboy بازدید : 106 سه شنبه 09 اسفند 1390 نظرات (0)
Lionel Messi - Barcelona
Lionel Messi - Barcelona

 

 – لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا اکنون در اردوی تیم ملی کشورش در سوئیس به سر می برد تا در دیداری دوستانه به مصاف با تیم ملی این کشور برود

این ستاره آرژآنتینی در گفتگویی به بررسی شرایط کنونی اش در بارسا پرداخته.

دراینجا می توانید صحبتهای مسی درمورد مسائل مختلف را مطالعه کنید:

تمدید قرارداد گواردیولا

پپ باید درمورد شرایطش فکر کرده و آنها را آنالیز کند.او می داند که باید دراین باره تصمیم گیری شود؛همه ما ترجیح می دهیم که او بماند


بهترین بازیکن دنیا

هیچ وقت هدفم این نبوده که بهترین بازیکن دنیا شوم. می خواستم در لالیگا بازی کنم و در تیم ملی آرژانتین و بارسلونا بازی کنم. هیچ وقت فکر نمی کردم که رویاهایم همگی محقق شوند

سعی می کنم که به رشد ادامه دهم و در هر بازی نسبت به بازی قبل بهتر شوم. هیچ وقت به شرایط کنونی رضایت نمی دهم. سعی می کنم سطحم را حفظ کنم و در نکاتی که می توانم، بهتر شوم.

بی اهمیتی به صحبتها

من فرا تر از آنچه پله یا سایرین می گویند،هستم. سعی می کنم که به کارنامه ورزشی ام توجه کنم و هرروز بهتر شوم

رابطه با رختکن بارسا

هیچ حسادتی بین من و چابی یا هیچ یک از هم تیمی های دیگرم وجود ندارد. مدتهاست که با چابی و اینیستادرکنار هم توپ می زنیم و رابطه ما فراتر از کسب جایزه هاست.

زندگی خارج از فوتبال

به لطف خدا، درجایی زندگی می کنم که می توانم درخیابان قدم بزنم و مردم با من خیلی خوب هستند. مربی تیم،بعضی روزها را آزاد اعلام می کند و درآخرین تعطیلاتم با نمازدم به  پاریس رفتم که برای استراحت خیلی خوب بود

واقع بینی در لالیگا

پس گرفتن جام قهرمانی رقابتهای این فصل لالیگا از رئال کار سختی است. آنها خیلی قدرتمند هستند وباید تا انتها جنگید ولی  ده امتیاز خیلی زیادی است.

مصاف با بیلبائو در فینال جام حذفی

تیم بیه لسا در لالیگا و درلیگ اروپا شرایط خوبی دارد.آنها علمرکد خوبی دارند و تیم محبوبی هستند.من شانس بازی کردن زیر نظربیه لسا را نداشته ام ولی دوست داشتم که زیرنظر او تمرین کنم. او شبیه گواردیولا به نظر می رسد. امیدوارم که روزی مربی ام شود. فینال زیبایی را در جام حذفی شاهد خواهیم بود.چون اتلتیک شانه به شانه ما بازی می کند

نقش مسی دربارسا

اززمان روی کار آمدن گواردیولا، نقش من در بارسا یکسان بوده. بارسا گروهی از بازیکنان است که رابطه خیلی خوبی باهم داریم.تک تک بازیکنان از وظایفشان مطلع هستند.همه ما دوست هستیم و نقش من در تیم تغییری نمی کند.

قهرمانی با آرژانتین

حاضرم توپ طلایم را برای قهرمانی در جام جهانی 2014 برزیل بدهم. فوق العاده خواهد بود. حاضرم تک تک جوایز فردی ام را با قهرمانی در جام جهانی عوض کنم. رویایم بالای سربردن جام جهانی است

بازیهای بد مسی

در برخی بازی ها سعی می کنم که کارهایی انجام دهم ولی اوضاع بروفق ماد من پیش نمی رود. بعضی وقتها در بعضی بازیها خیلی بد هستم ولی سعی می کنم بهتر شوم.

Barcaboy بازدید : 109 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)
Carles Puyol - Barcelona
Carles Puyol - Barcelona

- کارلس پویول، کاپیتان بارسا، اعلام کرد تیمش به راحتی در رقابت قهرمانی تسلیم نخواهد شد.

هر دو تیم بارسا و رئال شب گذشته موفق شدند مقابل رقبای شان به پیروزی برسند تا فاصله در صدر جدول همچنان 10 امتیازی باقی بماند.

گواردیولا بعد از دیدار شب گذشته اعلام کرد شاید باید رقابت قهرمانی لالیگا را تمام شده دانست اما پویول از هم تیمی هایش خواست به تلاش برای پیروزی در دیدار های پیش رو ادامه دهند و در انتظار لغزیش شاگردان مورینیو بمانند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" قهرمانی در لالیگا بسیار دشوار است اما ما تا هفته پایانی خواهیم جنگید. ما سرافکنده نخواهیم بود.

شاید روی کاغذ شرایط به ضرر ما باشد اما ما هر هفته تنها برای سه امتیاز به میدان می رویم.

Barcaboy بازدید : 89 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)
Diego Simeone - Atletico Madrid
Diego Simeone - Atletico Madrid

- دیه گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، بعد از شکست 2-1 تیمش مقابل بارسا، نبوغ مسی را عامل سرنوشت ساز این دیدار دانست.

در این دیدار ابتدا دنی آلوس بارسا را پیش انداخت و رادامل فالکائو در نیمه دوم بازی را به تساوی کشید اما در نهایت مسی با یک ضربه آزاد دیدنی پیروزی تیمش را رقم زد.

سیمئونه در گفتگو با خبرنگاران گفت:" نتایج همیشه عادلانه رقم می خورند. ما تلاش کردیم در این دیدار به شیوه ویژه ای بازی کنیم و تمام فضاها را ببندیم.

در نیمه اول شرایط برای ما دشوار بود و در نیمه دوم بازی هجومی تر بود. ما می توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم اما نبوغ مسی ما را دست خالی گذاشت.

داور خوب کار کرد، اگرچه صحنه های کوچکی هم بود که می توان در مورد آن صحبت کرد."

اتلتیکو مادرید اکنون با 38 امتیاز در رده نهم قرار دارد و هفته آینده باید مقابل سویا قرار بگیرد.

Barcaboy بازدید : 94 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)

دو بازیکن بارسا به دلیل دریافت کارت زرد در بازی دیشب و پنج کارته شدن از حضور در برابر اسپورتینگ محروم شدند.

لئو مسی و سرجیو بوسکتس بازی یک شنبه آینده در نیوکمپ و در برابر اسپورتینگ گیخون را از دست خواهند داد. این دو بازیکن در بازی دیشب با دریافت کارت زرد، شانس گواردیولا برای انتخاب آنها در لیست بازیکنان هفته بعد را از بین بردند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

داور مسابقه در دقیقه ششم معتقد بود این بازیکن آرژانتینی توپ را با دستش کنترل کرده است و این چنین شد که او پنجمین کارت زرد فصلش را دریافت کرد. این سومین باری است که مسی در این فصل به دلیل خطای هند کارت زرد دریافت می کند. او این تجربه را در بازی با اسپانیول و بتیس نیز داشته است. دو کارت دیگر این بازیکن که او را از حضور در بازی آینده محروم کردند عبارتند از: تمارض در محوطه جریمه رئال سوسیداد و اعتراض در بازی الکلاسیکو در ورزشگاه برنابئو.

Barcaboy بازدید : 97 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)
Liga BBVA: Atlético de Madrid-Barcelona: Dani Alves
Getty

سایت گل – گل شگفت‌انگیز لیونل مسی باعث شد بارسلونا اختلاف با رئال مادرید را دوباره به 10 امتیاز کاهش دهد.

اتلتیکو مادرید که با دیه‌گو سیمئونه احیا شده بود در این بازی قصد داشت برای بارسلونا دردسر فراوانی اجاد کند اما بارسا بازی را به خوبی آغاز کرد. لیونل مسی در دقیقه 8 روی پاس الکسیس سانچس با پشت سر گذاشتن دو بازیکن حریف گل زد، اما داور به دلیل استفاده او از دستش در هنگام دریافت توپ گل را مردود اعلام کرد و به او کارت زرد نشان داد. این پنجمین کارت زرد مسی در این فصل بود و او بازی بعدی مقابل اسپورتینگ خیخون را از دست داد.


چابی در دقیقه 20 می‌توانست روی ضربه ایستگاهی گل‌زنی کند اما ضربه دیدنی او را تیبو کورتوا با حرکتی آکروباتیک دفع کرد.

بارسا در دقیقه 36 به گل رسید. دنی آلوز با مسی همکاری کرد و در نهایت توپ به سسک فابرگاس رسید. روی حرکت فابرگاس بود که دنی آلوز دومین گل فصل خود را به ثمر رساند.

دو دقیقه بعد روی اشتباه مدافعان بارسلونا چیزی نمانده بود حرکت آردا توران منجر به گل‌زنی رادامل فالکائو شود که ویکتور والدس با هوشمندی مانع این اتفاق شد.

اما فالکائو در دقیقه 49 گل زد. کرنر گابی با برخورد به سرخیو بوسکتس به سمت دروازه بارسلونا رفت و فالکائو از فاصله چهار متری بیستمین گل خود در تمامی رقابت‌های این فصل را به ثمر رساند.

در دقیقه 67 بود که سانتر آلوز از مسی گذشت و الکسیس هم نتوانست این موقعیت را به گل تبدیل کند. اگر توپ به مسی می‌رسید او می‌توانست گل برتری را بزند. با این حال مسی در دقیقه 81 جادوی خود را نشان داد. او روی یک ضربه ایستگاهی توپ را از فاصله 25 متری با چرخشی باورنکردنی به گوشه دورتر دروازه زد. این بیست و هشتمین گل مسی در لالیگای این فصل بود و احتمالا مهم‌ترین آنها هم بود.

بارسا با 54 امتیاز دوم است و اتلتیکو با 32 امتیاز نهم.

Barcaboy بازدید : 98 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)

جوزپ گواردیولا از هر 18 نفر تیم اصلی به همراه بازیکن جوان بارسا ب، کریستین تلو، دعوت کرده است تا برای بازی در برابر اتلتیکو مادرید به پایتخت سفر کنند.

تیم آخرین جلسه تمرینی خود را در ویسنته کالدرون انجام می دهد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

بارسا برای رویارویی در هفته بیست و پنجم لالیگا، ساعت 21:30 در برابر اتلتیکو در ویسنته کالدرون، جلسه تمرینی را پشت درهای بسته در سیوتات اسپورتیوا برگزار کرد. تمام اعضای تیم اصلی به همراه تلو، بالیو، سرگی گومز و لوباتو به تمرین پرداختند.

Barcaboy بازدید : 83 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)
FC Barcelona
FC Barcelona
سایت گل- سوزانا مونخه، معاون مالی باشگاه بارسلونا، تایید کرد که این باشگاه برای خریدهای تابستانی 50 میلیون یورو بودجه در اختیار دارد.
این در حالی است که نام های بزرگی در اطراف این باشگاه شنیده می شود و از علاقه این باشگاه برای خرید نیمار و گرت بیل گزارش هایی منتشر شده است.
مونخه در گفتگو با  ال موندو دپورتیوو گفت:" ما حدود 50 میلیون یورو برای خریدهای تابستانی در اختیار داریم. این مبلغ تقریبا معادل مبلغی است که بسیاری از باشگاه ها دارند. در آینده ممکن است این مبلغ اندکی افزایش پیدا کند اما ما باید هوشیارانه هزینه کنیم."
معاون مالی باشگاه کاتالانی همچنین اعلام کرد این باشگاه در حال حاضر از نظر مالی در شرایط مناسبی قرار دارد، هرچند تایید کرد که با آزاد کردن الکساندر گلب، ضرر کرده اند.
" ما در شرایطی قرار داریم ه بودجه تصویب شده مان 21 میلیون یورو است. در چند فصل اخیر مبالغی که به خاطر قهرمانی های مان به دست آوردیم کمک زیادی به ما کرده؛ همچنین بازارهایی که در شرق آسیا به دست آوردیم نیز برای ما فوق العاده بوده است.
در سایر بخش ها هم سعی کنیم هزینه را کم کنیم و تنها در یک مورد ضرر کردیم که آن هم از دست دادن الکساندر گلب بود.

Barcaboy بازدید : 76 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)
بعد از سپری شدن یک هفته همراه با لالیگا و لیگ قهرمانان، باز هم بارسا مرکز توجه اخبار قرار گرفت. در ادامه نظرات خبرنگاران و طرفداران سراسر دنیا را درباره بارسا مرور می کنیم:

ESPN: «لیونل مسی، پیش به سوی کمال»

بازی ای که در آن لئو مسی درخشش خود را بعد از کمتر از سه سال حضور در تیم اصلی آغاز کرد، بعد ها به بازی نقاب مشهور شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

میامی هرالد: «کدام یک بهترند؟ لبرون جیمز یا لیونل مسی؟»

بهترین بازیکن جهان، سرنوشت یک بازی دیگر را نیز رقم زد. یک نمایش دیگر با دربیل های فوق سریع، تسلط کافی در حرکت با توپ و قدرت تمام کنندگی بالا که حقیقتی را به تمامی حریفان، بینندگان، مخاطبان یوتوب و ورلد تی وی یادآور می شود. لبرون جیمز هم روزهای خوبی را در کارنامه دارد.

Barcaboy بازدید : 78 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)

هر دو در سن 41 سالگی به سر می برند؛ در اسپانیا و ایتالیا هم در کسوت بازیگری و هم در کسوت مربیگری توپ زده اند. قهرمانی لیگ راتجربه کرده اند و هر دو در تیمهایی مربیگری می کنند که زمانی در آن بازی می کردند.

جوزپ گواردیولا و دیگو سیمئونه که در پایان این هفته در ورزشگاه ویسنته کالدرون با یکدیگر دیدار خواهند کرد، شباهتهای فراوانی با یکدیگر دارند. علیرغم تفاوتهایی که در شیوه مربیگری آنها و یا نحوه بازی کردن آنها در تیمهایشان به چشم می خورد، نمی توان از شباهتهای آنها اجتناب کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

شباهتهای فراوان

اول اینکه هر دو در دوران بازیگریشان هم در اسپانیا (گواردیولا برای بارسا و سیموونه برای سویا و اتلتیکو مادرید) و هم در ایتالیا (گواردیولا برای برشا و سیمئونه برای لاتزیو، پیه زا و اینتر) توپ زده اند. دوم اینکه هر دو هم در حرفه بازیگری و هم در حرفه مربیگری موفق نشان داده اند.

Barcaboy بازدید : 81 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)
یکی دیگر از جلسات تمرینی تیم، این بار به همراه تمام اعضای تیم اصلی بارسا و کریستین تلو از تیم ب برگزار شد. ویا و آفلای هم که همچنان دوران مصدومیت خود را سپری می کنند، در سالن ورزشی تمریناتشان را پشت سر گذاشتند.

بارسا همچنان در حال آماده سازی برای دیدار روز یکشنبه در ویسنته کالدرون مقابل اتلتیکو مادرید است. (ساعت 21:30 به وقت محلی) . آن ها امروز در زمین شماره 2 سیوتات اسپورتیوا، پشت درهای بسته تمریناتشان را سپری کردند. این جلسه شامل بازیکن هایی می شد که در این هفته هم در تمامی تمرینات بودند، یعنی 18 نفر از تیم اصلی و کریستین تلو از تیم ب.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

در حالی که 19 نفر از بازیکنان در زمین تمرین می کردند، مصدومان تیم یعنی ابراهیم آفلای و داوید ویا برنامه های بهبودی خود را در سالن ورزشی پشت سر می گذاشتند.

Barcaboy بازدید : 75 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

ستاره آبي ـ اناري‌ها بعد از درخشش مقابل والنسيا ابراز اميدواري کرد گوارديولا قراردادش را با بارسلونا تمديد کند.



بارسلونا در هفته بيست و چهارم رقابت‌هاي لاليگا موفق شد با نتيجه‌ قاطع پنج بر يک والنسيا را در هم بکوبد.
در اين ديدار ليونل مسي با چهار گلي که به ثمر رساند، نقش بسزايي در پيروزي آبي ـ اناري‌ها داشت و با 27 گل بعد از کريستيانو رونالدوي 28 گله در مکان دوم بهترين گلزنان اين فصل رقابت‌هاي لاليگا قرار گرفت.
مسي در پايان بازي با بيان اين که از پيروزي تيمش خوشحال است، گفت: طبيعتا پيروزي با اين نتيجه‌ قاطع خوشحال کننده است. در اين ديدار ما نمايش خوبي داشتيم و مستحق پيروزي بوديم.
بهترين بازيکن سه سال اخير فوتبال جهان درباره ماندن گوارديولا در جمع آبي ـ اناري‌ها گفت: اميدوارم که پپ قراردادش را تمديد کند و فصل بعد هم او را بر روي نيمکت تيم ببينم.
گوارديولا پيش از ديدار تيمش مقابل والنسيا درباره تمديد قراردادش با بارسلونا گفت که به وقت بيشتري احتياج دارد و هنوز تصميم لازم در اين زمينه را نگرفته است.
مسي افزود: گوارديولا به خوبي مي‌داند که ما دوست داريم او در تيم بماند. پپ تصميمش در بهترين زمان ممکن خواهد گرفت. به هر حال ما اميدواريم که او بماند، چرا که براي تيم و باشگاه شخصيت بسيار مهمي است.
مسي از سال 2004 تاکنون در ترکيب بارسلونا توپ مي‌زد و تاکنون 200 بازي براي اين تيم انجام داده که در مجموع 146 گل به ثمر رسانده است.
بارسلونا با اين پيروزي 51 امتيازي شد اما همچنان با تيم صدرنشين رئال مادريد ده امتياز اختلاف

Barcaboy بازدید : 85 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)
هاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا گفت: «مقابل والنسیا یک بازی فراموش نشدنی را تجربه کردیم.»



لیونل مسی در بازی شماره 200 خود در لالیگا 4 گل به ثمر رساند تا با 27 گل زده در رتبه دوم جدول گلزنان لالیگا بایستد.
مسی تصریح کرد: «تیم سوم جدول را شکست دادیم و بار دیگر اقتدار خود را به رقبا یادآور شدیم، این پیروزی برای ما لازم بود و دوباره احیا شدیم.»
مسی افزود: «تنها خبر خوبی که این روزها منتظر شنیدن آن هستم خبر مربوط به تمدید قرارداد گواردیولا با بارسلونا است. همه ما منتظر تمدید قرارداد گواردیولا با بارسلونا هستیم، او می‌تواند سالیان متمادی در خانه اصلی خود بارسلونا بماند و با این کار قهرمانی امسال ما را در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا تضمین کند.»
مسی درباره فاصله 10 امتیازی با رئال مادرید گفت: «هیچ نگرانی در این خصوص نداریم، این فاصله برای ما زیاد نیست و به راحتی آن را جبران خواهیم کرد.»


Barcaboy بازدید : 78 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

مهاجم آرژانتيني تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا گفت: مقابل والنسيا يک بازي فراموش نشدني را تجربه کرديم.



به نقل از اسپورت کاتالونیا، لیونل مسی در بازی شماره ۲۰۰ خود در لالیگا ۴ گل به ثمر رساند تا با ۲۷ گل زده در رتبه دوم جدول گلزنان لالیگا بایستد.

مسی تصریح کرد: تیم سوم جدول را شکست دادیم و بار دیگر اقتدار خود را به رقبا یادآور شدیم، این پیروزی برای ما لازم بود و دوباره احیا شدیم.

مسی افزود: تنها خبر خوبی که این روزها منتظر شنیدن آن هستم خبر مربوط به تمدید قرارداد گواردیولا با بارسلونا است. همه ما منتظر تمدید قرارداد گواردیولا با بارسلونا هستیم، او می‌تواند سالیان متمادی در خانه اصلی خود بارسلونا بماند و با این کار قهرمانی امسال ما را در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا تضمین کند.

مسی درباره فاصله ۱۰ امتیازی با رئال مادرید گفت: هیچ نگرانی در این خصوص نداریم، این فاصله برای ما زیاد نیست و به راحتی آن را جبران خواهیم کرد.

Barcaboy بازدید : 78 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

کوئنکا: «تواضع و فروتنی در رختکن تیم مرا شگفت زده می کند».


این بازیکن جوان اهل رئوس، که در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود به عنوان عضوی از تیم اصلی حاضر شده بود، توضیح داد که تیم اصلی مثل یک «خانواده» است و جو «فروتنی» بر آن حاکم است.

زمان کوتاهی است که آیزاک کوئنکا به طور رسمی به تیم اول بارسا پیوسته است. قبل از آن او شناخت کاملی از تمام اعضای تیم نداشته است. او به راستی تحت تأثیر آنها قرار گرفته است. کوئنکا در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود که به اقرار خودش با کمی هیجان و استرس همراه بود، اظهار داشت: «همه آنها مرا با رفتار متواضعانه خود شگفت زده می کنند. شما احتمالا فکر می کنید که در رختکنی که بازیکنانش عناوین زیادی را کسب کرده اند، باید صمیمیت کمتری وجود داشته باشد، اما اینچنین نیست».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

یادگیری مستمر

کوئنکا اذعان کرد که او هر روز تمام هم تیمی هایش را زیر نظر می گیرد تا بتواند چیزهای بیشتری از آنها بیاموزد. او گفت: «من به آنها به چشم یک الگو نگاه می کنم و تلاش می کنم عملکرد آنها را در بازی ها و جلسات تمرینی به دقت زیر نظر داشته باشم تا بتوانم چیزهای بیشتری بیاموزم». بازیکن کناری بارسا که می خواست از گواردیولا به خاطر دادن فرصت به او برای بازی در تیم اول تشکر کند، منکر تشابه موقعیت خود با بوسکتس و پدرو نشد، اگر چه اعتراف کرد که «داستان هرکسی متفاوت است».

Barcaboy بازدید : 93 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (1)
ر اولین جلسه تمرینی هفته، روز گذشته تیم با 18 نفر اصلی بعلاوه تیو به تمرین پرداخت. مردان گواردیولا همچنان بر روی آماده سازی بازی یکشنبه در برابر اتلتیکو مادرید تمرکز کرده اند.

بارسلونا، پنج شنبه صبح در زمین شماره یک سیوتات اسپورتیوا خوان گمپر به منظور آماده سازی برای بازی خارج از خانه یکشنبه در ویسنته کالدرون جلسه تمرینی برگزار کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

گواردیولا در این تمرین از تمام بازیکنان در دسترس؛ 18 نفر اصلی به همراه بازیکن بارسا ب، کریستین تیو، استفاده کرد. تنها بازیکنان غایب تیم، مصدومان هستند: ویا، آفلای و فونتاس. همچنین تیم تمرین دیگری را نیز، امروز، پنج شنبه، ساعت 11 در سنت خوان دسپی انجام داد.

Barcaboy بازدید : 87 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)
پویول از فصل 2008/09 تاکنون در ترکیب ابتدایی این تعداد بازی متوالی حضور نداشته است. این مدافع میانی، آغازگر 16 دیدار از 18 بازی اخیر تیم بوده است. این روزها شاهد بازگشت پویول به دوران اوجش هستیم. اکنون او پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتش که او را حدود 6 ماه از میادین دور کرده بود، بار دیگر به بهترین وضعیت خود بازگشته و نقشی کلیدی در برنامه های تاکتیکی گواردیولا دارد.

او در 8 بازی اخیر - از بازی برگشت مقابل رئال مادرید (2-2) تا برد 5-1 مقابل والنسیا - به طور متوالی در ترکیب اولیه تیم حضور داشته است. تنها مسی با حضور 8 مرتبه در ترکیب ابتدایی تیم با وی برابری می کند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

توانایی های متعدد و تضمین شده

حضور پویول از ابتدای بازی ها چیز عجیبی نیست، اما همان گونه که در مورد تقریبا تمامی بازیکنان صدق می کند، کمتر پیش آمده که وی در 8 بازی متوالی بدون استراحت حضور داشته باشد؛ اما این موضوع که وی می تواند علاوه بر پست خود، در پست مدافع چپ نیز حضور یابد، به این معنی است که پویول می تواند در زمان نبودن آلوز، جای وی را پر کند؛ این توانایی پویول را در ترکیب اولیه 16 دیدار از 18 بازی جای داده است. این حضورها به 11 پیروزی و 5 تساوی و تنها یک شکست انجامیده است؛ شکستی که پایانی برای رکورد 56 بازی بدون شکست با حضور پویول بود.

Barcaboy بازدید : 84 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)

هافبک پرافتخار بارسا معتقد است: «کسب عنوان قهرمانی این فصل لالیگا بسیار دشوار است چرا که مادرید خیلی قدرتمند ظاهر شده است، اما در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست». بازیکن کهنه کار آبی و اناری پوشان بازی مقابل والنسیا را بسیار عالی توصیف کرد و گفت این بازی به آنها نیروی تازه ای بخشیده است.

«ما سعی می کنیم اختلافمان با مادرید را کاهش دهیم و تا آخرین لحظه نیز خواهیم جنگید، این هدف بارسا در لالیگاست». اینها بخشی از صحبت های ژاوی طی مراسم خیریه La Caixa بود. هافبک کهنه کار بارسا مطمئن است که تیمش در لالیگا تسلیم نخواهد شد و تا لحظه آخر برای قهرمانی تلاش خواهد کرد. ژاوی گفت: «ما مطمئن هستیم که می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم، علیرغم اینکه رقابت بسیار دشواری ست و رئال در فرم بسیار مطلوبی به سر می برد، اما در فوتبال هیچ چیز از قبل مشخص نیست. ما در لالیگا تسلیم نخواهیم شد و تا آخرین لحظه به تلاشمان ادامه خواهیم داد».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

اهمیت جشنواره گل بارسا مقابل والنسیا

پیروزی قاطعانه 5-1 بارسا مقابل والنسیا، به تیم نیروی تازه ای بخشیده و همه بازیکنان احساس بسیار خوبی دارند. کاپیتان دوم بارسا در مورد این بازی گفت: «این بازی در سطح بسیار بالایی برگزار شد و یکی از بهترین نمایش های بارسا در فصل اخیر بود». وی همچنین در مورد بازی های این فصل بارسا گفت: «ما سال بسیار خوبی را پشت سر می گذاریم، تا کنون سه عنوان کسب کرده ایم و به فینال جام پادشاهی نیز راه یافته ایم».

Barcaboy بازدید : 127 دوشنبه 01 اسفند 1390 نظرات (0)

بارسا گل زودهنگام پیاتی را با چهار گل مسی و گل دقایق پایانی ژاوی پاسخ داد تا با یک نمایش استثنایی به همگان ثابت کند این نبرد همچنان ادامه دارد و تیم برای قهرمانی هنوز امید دارد.

مسی با انجام یک بازی خارق العاده، تیم سوم لالیگا را در هم کوبید و بار دیگر شانس بارسا را برای قهرمانی لالیگا به دیگران یادآوری کرد. اعضای تیم بار دیگر عهد بستند تا عظمت بارسا را به نمایش بگذارند و با وجود جو حاکم به دلیل 13 اختلاف امتیاز با صدرنشین و گل دقیقه 9 پیاتی توانستند والنسیا را از پیش رو بردارند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

بازی با 4 گل سوپر قهرمان تیم، مسی، به نفع بارسا رقم خورد که ژاوی نیز این برتری را تکمیل کرد. حاکمیت مطلق بارسا بر بازی می توانست این شکست را برای والنسیا سنگین تر کند. این برد، بارسا را با اختلاف 10 امتیاز در مکان دوم جدول قرار داد و اتفاق خوبی قبل از بازی سخت یکشنبه آینده در وینسنته کالدرون بود.

Barcaboy بازدید : 235 شنبه 29 بهمن 1390 نظرات (2)
ین بازیکن آرژانتینی اگر روز یکشنبه مقابل والنسیا به میدان برود، 200 مین بازی خود را در لیگ برای بارسلونا انجام خواهد داد. او پنجمین بازیکن حاضر در تیم است که موفق به رسیدن به رکورد 200 بازی در لیگ شده است.

ژاوی با 401 بازی، پویول با 359 بازی، والدس با 317 بازی و اینیستا با 258 بازی در لیگ، کسانی هستند که قبلا به این رکورد دست یافته اند و بیشترین بازی در لیگ را در بین بازیکنان تیم دارند. لئو مسی در 199 بازی خود در لیگ، موفق به ثمر رساندن 142 گل شده است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

در روز یکشنبه، لئو مسی به گروه بازیکنان دویست تایی بارسلونا در لیگ، که حداقل 200 بار پیراهن تیم را در لیگ پوشیده اند می پیوندد. بازیکن آرژانتینی در همه دیدار های این فصل عضو ثابت تیم بوده است و در صورتی که پپ گواردیولا در بازی مقابل والنسیا در نیوکمپ، وی را در ترکیب قرار دهد، او 200 مین بازی خود را در لیگ با پیراهن بارسلونا تجربه خواهد کرد. این رکورد توسط مسی یاعث می شود که وی تبدیل به پنجمین شاگرد گواردیولا در تیم حاضر بشود که حداقل 200 بازی در لیگ را با پیراهن بارسا تجربه کرده است. در این رتبه بندی، ژاوی با 401 بازی صدرنشین است و پویول با 359 بازی، والدز با 317 بازی و اینیستا با 258 بازی در رتبه های بعدی قرار دارند!.

Barcaboy بازدید : 90 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)

گزارش روز: مشکلات روزهای اول مسی برای بازی در بارسا

مسی تا 15 فوریه سال 2002 می بایست درانتظار رهایی از بند مصدومیت و همچنین درانتظار تائیدیه اتحادیه فوتبال آرژانتین برای حضور او در فوتبال اسپانیا می ماند




Champions League, Bayer Leverkusen vs FC Barcelona, Lionel Messi
Barcaboy.rzb.ir- لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا اکنون ستاره و بازیکن شماره یک تیم کاتالان است. او هنوز پا به 25 سالگی نگذاشته ولی کارنامه ورزشی درخشانی دارد و درخشش او بعد از نگاه به بیوگرافی مملو از سختی و بیماری او به مراتب بیشتر خواهد شد.

با درنظر داشتن تمام روزهای خوب و بد مسی، می توان او را یکی از مهمترین بازیکنان تاریخ دنیای فوتبال دانست

15 فوریه، چهارشنبه گذشته، دهمین سالگرد امضای قرارداد مسی با باشگاه بارسلونا بود و لیونل مسی دراین روز به باشگاه کاتالان پیوست. البته این انتقال به سادگی انجام نشد، چرا که رئیس باشگاه نیولز اولدبویز در آن روز سنگهای زیادی را برسر مسیر انتقال مسی به بارسلونا می انداخت.

ازهمین رو مسی شروع خیلی سختی را دربارسلونا داشت و او و خانواده اش روزهای دردناکی را پشت سرگذاشتند. سختی کنار آمدن با شرایط زندگی در یک کشور جدید، با مصدومیت جدی مسی (شکستگی استخوان نازک نی پای چپ مسی) همزمان شده بود و تمام اینها در طول سالهای 2000 تا 2002 رخ داد.

درآن دوران مسی دوازده سا هم سن نداشت و می بایست برروی دوران نقاهتی طولانی مدت تمرکز می کردو بازیهاش به انجام بازیهای دوستانه با بازیکنان هم سن و سالش محدود می شد. مسی برای غلبه بر این مشکلات در تیم کودکان دسته بی بارسلونا حضور یافت تا بتواند در دیداری رسمی در لیگ محلی که از سوی فدراسیون فوتبال کاتالونیا ترتیب داده می شد حضور یابد

تنها خبر مثبت این بود که مسی در بارسلونا زیرنظر بهترین متخصصان بود و برنامه های فوق العاده ای را برای رشد فیزیکی اش دنبال کرد تا توانست بعد ازرشد فیزیکی مناسب به رقابت در سطح اول فوتبال اروپا بپردازد

La primera ficha de Messi como futbolista del FC Barcelona Archivo

Barcaboy بازدید : 195 پنجشنبه 27 بهمن 1390 نظرات (2)
در دیدار مقابل لورکوزن، مصدومیت ژاوی، پپ گواردیولا را وادار نمود تا از او در این بازی استفاده نکند. طبق گفته پزشکان با استراحت او، مصدومیتش به زودی بر طرف خواهد شد و می تواند در بازی ها حضور پیدا کند که البته پافشاری زیاد پزشکان، روی استراحت اوست.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

ژاوی در 3 یا 4 بازی بعدی بارسا حضور نخواهد داشت

Barcaboy بازدید : 220 پنجشنبه 27 بهمن 1390 نظرات (0)
او در 150 بازی رسمی خود موفق شده است برای بارسا 52 گل به ثمر برساند که بیشتر آنها در نتیجه بازی تاثیر گذار بوده است.

پدرو صد پنجاهمین بازی رسمی خود برای بارسا را، دیشب در بای آرنا مقابل لورکوزن انجام داد. این مهاجم 24 ساله اولین بازی خود برای بارسا را 4سال پیش، در زمان مربیگری فرانک رایکارد انجام داد. در 12 ژانویه سال 2008 پدریتو (نام مستعار پدرو در آن زمان) به جای ساموئل اتوئوی خسته در بازی مقابل رئال مادرید در هفته 19 به میدان رفت و اولین بازی خود را برای بارسا انجام داد.
.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

از آن زمان به بعد تاکنون او 89 بازی در لیگ، 18 بازی در جام حذفی، 32 بازی در لیگ قهرمانان، 5 بازی در سوپر کاپ اسپانیا، 2 بازی در سوپر کاپ اروپا و همچنین 4 بازی در جام باشگاه های جهان انجام داده است.

Barcaboy بازدید : 198 سه شنبه 25 بهمن 1390 نظرات (1)

فدراسیون فوتبال کاتالونیا نخستین نسخه از نظرسنجی برای مراسم معروف به «گالا کاتالان فوتبال» برای انتخاب بهترین بازیکن و مربی سال کاتالان را منتشر کرد. مراسم اهدای جوایز 21 فوریه برگزار می شود. باشگاهها، مردم، هیئت داوران، روزنامه نگاران، سیاست مداران، فوتبالیست ها و مدیران مطرح؛ جوزپ گواردیولا را به عنوان بهترین مربی سال کاتالان انتخاب کردند.

برندگان اولین نظر سنجی «گالا کاتالان فوتبال» که توسط فدراسیون فوتبال اسپانیا صورت گرفت اعلام شد. ژاوی هرناندز، هافبک باشگاه بارسلونا و همچنین جوزپ گواردیولا، سرمربی بارسا به عنوان بهترین مربی و بازیکن سال کاتالان انتخاب شدند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

برندگان:

در فوتبال: ژاوی هرناندز بهترین بازیکن مرد، تریجون مارتا بهترین بازیکن زن، گواردیولا بهترین مربی سال و آنا زاردین بهترین داور لقب گرفتند.

در فوتسال: یوردی توراس بهترین بازیکن مرد، کلودیا پونز، بهترین بازیکن زن و مارک کارمونا، بهترین مربی سال انتخاب شدند.

Barcaboy بازدید : 140 شنبه 22 بهمن 1390 نظرات (2)
Lionel Messi - Barcelona
Lionel Messi - Barcelona
سایت گل- لیونل مسی، ستاره جوان و آرژانتینی دنیای فوتبال ، در گفت و گویی اختصاصی با مجله «دن بالون» به مسائل مختلف پرداخت؛ ودرمورد موضوع های مختلفی صحبت کرد: از توپ طلای سال 2011 گرفته تا گواردیولا، کریستیانو رونالدو ، زبان کاتالان و اوضاع تیم ملی آرژانتین. مسی مطمئن است که روزی می تواند موفقیتهایش با پیراهن بارسا را در تیم ملی آرژانتین هم تکرار کند و به این نکته اشاره کرد که با وجودی که دی استفانو هم هرگز قهرمانی درجام جهانی را تجربه نکرده ولی هیچ شکی دراین نیست که او یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ دنیای فوتبال است.

متن این گفتگو را اینجا مطالعه کنید:
*«لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال است.»این جمله را باور داری؟
من 24 ساله شده ام وتازه کارم را شروع کرده ام. به علاوه احترام زیادی برای افرادی که بزرگان دنیای فوتبال بوده اند قائلم؛ افرادی مثل دی استفانو، پله یا مارادونا.این را باید بقیه افراد، آن هم زمانی که عمر فوتبالی من به سرآمد بگویند.چون من دوست ندارم که درمورد خودم صحبت کنم و چنین اهدافی را هم برای خودم تعریف نکرده ام. من درهر بازی برای تیمم به میدان می روم و سعی می کنم تا بهترین بازی ممکن را به نمایش بگذارم
 محدودیتها و حد و مرزهای مسی چیست؟ مسی هنوز هم می تواند به عنوان یک فوتبالیست رشد کند؟
هدفهای من با هدفهای تیمی که درآن توپ می زنم درهم آمیخته. حد و مرزی که برای خودم تعریف کرده ام، فتح تمام جامهای ممکن با بارسلونا و تیم ملی آرژانتین است. همیشه با این هدف به زمین چمن می روم، بدون اینکه بخواهم به اهداف بلندمدت فکر کنم.
ولی بازی کردن در بارسلونا به مراتب آسان تر از بازی کردن در آرژانتین به نظر می رسد
من درتمام طول سال در بارسلونا هستم و درک هم تیمی هایم کار آسان تری است؛ چون آنها فوتبالیست های فوق العاده ای هستند. البته تیم ملی آرژانتین هم بازیکنان تراز اولی دارد و من مطمئنم که دیریازود می توانم موفقیتهایی که با بارسلونا کسب کرده ام را در تیم ملی آرژانتین هم تکرار کنم. اگر بتوانیم به درک گروهی بهتری برسیم و به عنوان یک تیم متحد و خوب بازی کنیم، اوضاع بهتر خواهد شد. ما بازیکنان خوب زیادی در تیم ملی آرژانتین داریم.
کسانی که درانتخاب تو به عنوان بازیکن شماره یک دنیای فوتبال شک دارند، معتقدند که تا زمانی که تو نتوانی در جام جهانی به قهرمانی برسی، نخواهی توانست تا در جمع بزرگان قرار بگیری
بازیکن بزرگ، مثل دی استفانو است که هرگز در جام جهانی به قهرمانی نرسیده. معتقدم که کسی تاریخ فوتبالی او را به این خاطر به چالش نمی کشد. درهر صورت زمان زیادی پیش رو هست و من نهایت کارهای ممکن و غیرممکن را انجام می دهم تا با تیم ملی آرژانتین قهرمان دنیا شوم.
خودت را خوش تیپ، پولدار و یک بازیکن بزرگ می دانی؟
من فقط یک بازیکن هستم که می خواهم محبتهایی که در خارج از زمین فوتبال دریافت می کنم را در زمین مسابقه به هواداران پس بدهم وجبران کنم
تمام عمر حرفه ای فوتبالت را دربارسلونا سپری کرده ای؟ برای تجربه ماجراجویی فوتبال در جایی دیگر، وسوسه نمی شوی؟
من دربهترین تیم دنیا هستم.هیچ تیم دیگری نمی تواند تا این حد مرا لبریز از عشق و هیجان کند.امیدوارم که تازمانی که از من خسته می شوند، اینجا بمانم  و امیدوارم که آن روز، هرگز فرا نرسد.
این روزها تیاگو موتا و دیگومارادونا بارها از احتمال انتقال تو به اینتر گفته اند. رابطه خاص و  ویژه ای با این باشگاه ایتالیایی داری؟
اینتر تیم بزرگی درفوتبال اروپا و دنیاست ولی من الان در بزرگترین تیم دنیا هستم و احساس خوشبختی می کنم. احساس می کنم که هواداران هم از من راضی هستند.پس چرا باید تیمم  را عوض کنم؟
چند ماه پیش گفته بودی که هیچ وقت نمی توانی خودت را در پیراهن رئال تصور کنی
من در لاماسیا رشد کرده ام و همین باعث شده تا من مردی با پیراهن آبی و اناری باشم. من خودم را نه در پیراهن مادرید می بینم و نه در هیچ پیراهن دیگری. هرچند که رئال هم تیم بزرگی است
می توانی خودت را در پیراهن تیم ملی اسپانیا تصور کنی؟
نه.نمی توانم چنین تصوری داشته باشم. البته باید بگویم که از تماشای تک  تک بازیهای تیم ملی اسپانیا لذت می برم. تقریبا تمام بازیکنان بارسلونا درتیم ملی اسپانیا بازی می کنند ، به همین خاطر تک تک بازی های ما، مثل بازی کردن در تیم ملی اسپانیاست، به جز در دو یا سه پست.
به این فکر کرده ای که مسی بعد از اتمام عمر فوتبالی اش چه خواهد کرد؟ خودت را برروی نیمکت مربیگری می بینی؟
من فقط 24سال دارم وفکر کردن به این مسائل سخت است.من مسیری طولانی را پیش رو دارم و تا زمانی که بخواهم برای آینده ای دور برنامه ریزی کنم، فاصله زیادی دارم
رابطه ات بازبان کاتالان چطور است؟
من برای یادگیری زبان خیلی ضعیفم. کاملا زبان کاتالان را متوجه می شوم و می توانم حرف بزنم ولی خوب ،همان طوری که دوست دارم، نمی توانم حرف بزنم. دوست ندارم با خراب کردن زبانی به این زیبایی، کسی را ناراحت کنم.
از رونالدینیو بگو. در اولین سالهای حضورت در بارسا، رونالدینیو مثل پدرخوانده ات بود
گهگداری با هم تماس می گیریم و صحبت می کنیم. او بازیکن بزرگی است و با پیراهن بارسلونا کارهای بزرگی را انجام داد.
اتوئو، ایبراهیموویچ، بویان، همه اینها قربانی لیونل مسی ای شدند که یک شماره 9 را درکنارش نمی پذیرفت؟
این حرفها احمقانه است.من از هر سه این بازیکنان درک خیلی خوبی داشتم و خیلی خوب با هم هماهنگ می شدیم. اگر آنها در باشگاه ماندگار نمی شدند،به خاطر تصمیمات تکنیکی بود
آیا گواردیولا مربی ایده آلی برای مسی است؟
مربی، بهتر از هرکدام از ما باشگاه را می شناسد. او درابتدا توپ جمع کن بارسا بود، بعد بازیکن باشگاه شد و اکنون مربی تیم است. گواردیولا خیلی باهوش است و به خوبی می داند که در هر لحظه چه کاری انجام دهد و با هریک از بازیکنان چطور رفتار کند. گواردیولایک انگیزه دهنده فوق العاده است و من از همکاری با او واقعا خوشحالم.

Barcaboy بازدید : 182 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (1)
سلام لطفا از انجمن ديدن فرماييد عضو شويد و فعاليت كنين

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 167
  • بازدید ماه : 122
  • بازدید سال : 3,035
  • بازدید کلی : 30,806