loading...
barca
منوی بارساييها



آخرین ارسال های انجمن
arman بازدید : 74 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)

الکسیس سانچس ستاره شیلیایی باشگاه بارسلونا در صحبتهایی به تمجید ازتاثیر لیونل مسی و سایر بازیکنان بارسلونا پرداخته و به این نکته اشاره کرده که لیونل مسی الگوی خوبی برای او بوده است

این ستاره 23 ساله در ابتدای فصل 2-2011 از اودینزه به بارسلونا منتقل شد و برای مدتی به دلیل مصدومیت نتوانست در ترکیب تیم کاتالان قرار بگیرد ولی اکنون و به لطف درخشش او در بازیهای اخیر تیم، چند هفته ای است که در ترکیب اصلی بارسا قرارمی گیرد
الکسیس روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران حضور یافت و درصحبتهایش اعلام کرد که در مدت حضورش در نوکمپ از مسی درسهای زیادی آموخته:« من از مسی و از تمام هم تیمی هایم درسهای زیادی آمووختم. مسی به من یاد داد که باید بخواهم که در تمام دقایق بازی کنم و هیچ وقت در هیچ بازی ای غایب نباشم و به رشد و پیشرفت ادامه دهم.»


الکسیس ادامه داد:« من هنوز به آن سطحی که دوست دارم نرسیده ام. می توانم بهتر ازاین باشم و کارهای بیشتری انجام دهم. هنوز برای 90 دقیقه در یک بازی حضور نداشته ام. روز یکشنبه و مقابل والنسیا، نمی خواستم که بازی تمام شود. من تازه شروع کرده ام. می خواهم به رشد و یادگیری ادامه دهم.»
الکسیس سانچس قبل از انتقال به اسپانیا سه سال در اودینزه توپ می زد و در تیمهای ریورپلاته،کولوکولو و کوبرولئوا هم فوتبال بازی کرده. او فوتبال حرفه ای را در سال 2005 آغاز کرد .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 307
  • بازدید ماه : 628
  • بازدید سال : 3,541
  • بازدید کلی : 31,312