loading...
barca
منوی بارساييها



آخرین ارسال های انجمن
shahab بازدید : 223 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (1)

بارسا اين هفته 3-2 مقابل اوساسونا شکست خورد و با پيروزي 4-2 رئال مقابل لوانته، اختلاف در صدر جدول لاليگا به 10 امتياز رسيد.

 


ویکتور والدز، دروازه‌بان بارسا، تاکید کرد علی رغم فاصله 10 امتیازی با رئال، تیمش هنوز از شانس قهرمانی در رقابت های این فصل لالیگا برخوردار است.
بارسا این هفته 3-2 مقابل اوساسونا شکست خورد و با پیروزی 4-2 رئال مقابل لوانته، اختلاف در صدر جدول لالیگا به 10 امتیاز رسید اما والدز تاکید کرد تیمش از تلاش برای رسیدن به چهارمین قهرمانی پیاپی در لالیگا دست نخواهد کشید.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما در دیدارهای خارج از خانه  به نتایجی که می خواستیم نرسیدیم. به همین دلیل 10 امتیاز عقب افتادیم. اما تسلیم نمی شویم. ما باید همچنان به خودمان اطمینان داشته باشیم و در بازی های پیش رو به پیروزی برسیم. من همچنان معتقدم که می توانیم قهرمان لیگ شویم. ما حرفه ای هستیم و باید پیروزی ها و شکست ها را به یک اندازه بپذیریم."

بارسا این هفته در چمیپونزلیگ 3-1 لورکوزن را شکست داد و گام بلندی به سوی صعود به دور بعد برداشت. " پیروزی در دیدار مقابل لورکوزن برای ما مهم بود زیرا حریف سرسختی بودند و ما می خواستیم همچنان در رقابت ها باقی بمانیم. من مطمئنم که این نتیجه ما را در رقابتها نگه می دارد."

 

shahab بازدید : 92 پنجشنبه 27 بهمن 1390 نظرات (0)
قرارداد کنوني گوارديولا با بارسلونا تا پايان رقابتهاي اين فصل اعتبار دارد و اين روزها صحبتهايي درمورد حضور او روي نيمکت مربيگري اينتر به گوش مي رسد.


پپ گواردیولا مربی جوان بارسلونا در صحبتهایی اعلام کرد که شال مشکی و آبی ( که شباهت زیادی با شال اینتر دارد) که در جریان دیدار بارسا با بایرلورکوزن دور گردنش انداخته بود، هیچ ارتباطی با باشگاه اینتر ندارد. درحالی که قرارداد مربی 41 ساله بارسلونا با این باشگاه در پایان رقابتهای این فصل به اتمام می رسد، این روزها صحبتهایی درمورد پیوستن او به اینتر به گوش می رسد.
درجریان دیدار سه شنبه شب بارسلونا مقابل بایرلورکوزن بود که گواردیولا شال آبی و مشکی ای دور گردنش انداخته بود و برنامه پرمیوم کالچو به این جمع بندی رسید که مربی بارسلونا سعی در این دارد تا با انداختن این شال از تمایلش برای حضور برروی نیمکت اینتر خبر دهد. گواردیولا در صحبتهایی به «چمپیونزلیگ لایو» گفت:« اوضاع خوب است. شال من هدیه ای از طرف یک دوست بود. من در حال حاضر با جذاب ترین تیم درحال تمرین هستم.»
 گواردیولا درادامه به این نکته اشاره کرد که همکاری با بازیکنانی مثل مسی، افتخاری است که نصیب او شده:« مسی بهترین بازیکنی است که تابه حال مربی اش بوده ام و ما خوشحالیم که او با ماست.» گواردیولا اکنون باید تیمش را برای حضور در رقابتهای لالیگا و مصاف با والنسیا آماده کند.
Barcaboy بازدید : 195 پنجشنبه 27 بهمن 1390 نظرات (2)
در دیدار مقابل لورکوزن، مصدومیت ژاوی، پپ گواردیولا را وادار نمود تا از او در این بازی استفاده نکند. طبق گفته پزشکان با استراحت او، مصدومیتش به زودی بر طرف خواهد شد و می تواند در بازی ها حضور پیدا کند که البته پافشاری زیاد پزشکان، روی استراحت اوست.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

ژاوی در 3 یا 4 بازی بعدی بارسا حضور نخواهد داشت

Barcaboy بازدید : 220 پنجشنبه 27 بهمن 1390 نظرات (0)
او در 150 بازی رسمی خود موفق شده است برای بارسا 52 گل به ثمر برساند که بیشتر آنها در نتیجه بازی تاثیر گذار بوده است.

پدرو صد پنجاهمین بازی رسمی خود برای بارسا را، دیشب در بای آرنا مقابل لورکوزن انجام داد. این مهاجم 24 ساله اولین بازی خود برای بارسا را 4سال پیش، در زمان مربیگری فرانک رایکارد انجام داد. در 12 ژانویه سال 2008 پدریتو (نام مستعار پدرو در آن زمان) به جای ساموئل اتوئوی خسته در بازی مقابل رئال مادرید در هفته 19 به میدان رفت و اولین بازی خود را برای بارسا انجام داد.
.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

از آن زمان به بعد تاکنون او 89 بازی در لیگ، 18 بازی در جام حذفی، 32 بازی در لیگ قهرمانان، 5 بازی در سوپر کاپ اسپانیا، 2 بازی در سوپر کاپ اروپا و همچنین 4 بازی در جام باشگاه های جهان انجام داده است.

Barcaboy بازدید : 198 سه شنبه 25 بهمن 1390 نظرات (1)

فدراسیون فوتبال کاتالونیا نخستین نسخه از نظرسنجی برای مراسم معروف به «گالا کاتالان فوتبال» برای انتخاب بهترین بازیکن و مربی سال کاتالان را منتشر کرد. مراسم اهدای جوایز 21 فوریه برگزار می شود. باشگاهها، مردم، هیئت داوران، روزنامه نگاران، سیاست مداران، فوتبالیست ها و مدیران مطرح؛ جوزپ گواردیولا را به عنوان بهترین مربی سال کاتالان انتخاب کردند.

برندگان اولین نظر سنجی «گالا کاتالان فوتبال» که توسط فدراسیون فوتبال اسپانیا صورت گرفت اعلام شد. ژاوی هرناندز، هافبک باشگاه بارسلونا و همچنین جوزپ گواردیولا، سرمربی بارسا به عنوان بهترین مربی و بازیکن سال کاتالان انتخاب شدند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

برندگان:

در فوتبال: ژاوی هرناندز بهترین بازیکن مرد، تریجون مارتا بهترین بازیکن زن، گواردیولا بهترین مربی سال و آنا زاردین بهترین داور لقب گرفتند.

در فوتسال: یوردی توراس بهترین بازیکن مرد، کلودیا پونز، بهترین بازیکن زن و مارک کارمونا، بهترین مربی سال انتخاب شدند.

Barcaboy بازدید : 140 شنبه 22 بهمن 1390 نظرات (2)
Lionel Messi - Barcelona
Lionel Messi - Barcelona
سایت گل- لیونل مسی، ستاره جوان و آرژانتینی دنیای فوتبال ، در گفت و گویی اختصاصی با مجله «دن بالون» به مسائل مختلف پرداخت؛ ودرمورد موضوع های مختلفی صحبت کرد: از توپ طلای سال 2011 گرفته تا گواردیولا، کریستیانو رونالدو ، زبان کاتالان و اوضاع تیم ملی آرژانتین. مسی مطمئن است که روزی می تواند موفقیتهایش با پیراهن بارسا را در تیم ملی آرژانتین هم تکرار کند و به این نکته اشاره کرد که با وجودی که دی استفانو هم هرگز قهرمانی درجام جهانی را تجربه نکرده ولی هیچ شکی دراین نیست که او یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ دنیای فوتبال است.

متن این گفتگو را اینجا مطالعه کنید:
*«لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال است.»این جمله را باور داری؟
من 24 ساله شده ام وتازه کارم را شروع کرده ام. به علاوه احترام زیادی برای افرادی که بزرگان دنیای فوتبال بوده اند قائلم؛ افرادی مثل دی استفانو، پله یا مارادونا.این را باید بقیه افراد، آن هم زمانی که عمر فوتبالی من به سرآمد بگویند.چون من دوست ندارم که درمورد خودم صحبت کنم و چنین اهدافی را هم برای خودم تعریف نکرده ام. من درهر بازی برای تیمم به میدان می روم و سعی می کنم تا بهترین بازی ممکن را به نمایش بگذارم
 محدودیتها و حد و مرزهای مسی چیست؟ مسی هنوز هم می تواند به عنوان یک فوتبالیست رشد کند؟
هدفهای من با هدفهای تیمی که درآن توپ می زنم درهم آمیخته. حد و مرزی که برای خودم تعریف کرده ام، فتح تمام جامهای ممکن با بارسلونا و تیم ملی آرژانتین است. همیشه با این هدف به زمین چمن می روم، بدون اینکه بخواهم به اهداف بلندمدت فکر کنم.
ولی بازی کردن در بارسلونا به مراتب آسان تر از بازی کردن در آرژانتین به نظر می رسد
من درتمام طول سال در بارسلونا هستم و درک هم تیمی هایم کار آسان تری است؛ چون آنها فوتبالیست های فوق العاده ای هستند. البته تیم ملی آرژانتین هم بازیکنان تراز اولی دارد و من مطمئنم که دیریازود می توانم موفقیتهایی که با بارسلونا کسب کرده ام را در تیم ملی آرژانتین هم تکرار کنم. اگر بتوانیم به درک گروهی بهتری برسیم و به عنوان یک تیم متحد و خوب بازی کنیم، اوضاع بهتر خواهد شد. ما بازیکنان خوب زیادی در تیم ملی آرژانتین داریم.
کسانی که درانتخاب تو به عنوان بازیکن شماره یک دنیای فوتبال شک دارند، معتقدند که تا زمانی که تو نتوانی در جام جهانی به قهرمانی برسی، نخواهی توانست تا در جمع بزرگان قرار بگیری
بازیکن بزرگ، مثل دی استفانو است که هرگز در جام جهانی به قهرمانی نرسیده. معتقدم که کسی تاریخ فوتبالی او را به این خاطر به چالش نمی کشد. درهر صورت زمان زیادی پیش رو هست و من نهایت کارهای ممکن و غیرممکن را انجام می دهم تا با تیم ملی آرژانتین قهرمان دنیا شوم.
خودت را خوش تیپ، پولدار و یک بازیکن بزرگ می دانی؟
من فقط یک بازیکن هستم که می خواهم محبتهایی که در خارج از زمین فوتبال دریافت می کنم را در زمین مسابقه به هواداران پس بدهم وجبران کنم
تمام عمر حرفه ای فوتبالت را دربارسلونا سپری کرده ای؟ برای تجربه ماجراجویی فوتبال در جایی دیگر، وسوسه نمی شوی؟
من دربهترین تیم دنیا هستم.هیچ تیم دیگری نمی تواند تا این حد مرا لبریز از عشق و هیجان کند.امیدوارم که تازمانی که از من خسته می شوند، اینجا بمانم  و امیدوارم که آن روز، هرگز فرا نرسد.
این روزها تیاگو موتا و دیگومارادونا بارها از احتمال انتقال تو به اینتر گفته اند. رابطه خاص و  ویژه ای با این باشگاه ایتالیایی داری؟
اینتر تیم بزرگی درفوتبال اروپا و دنیاست ولی من الان در بزرگترین تیم دنیا هستم و احساس خوشبختی می کنم. احساس می کنم که هواداران هم از من راضی هستند.پس چرا باید تیمم  را عوض کنم؟
چند ماه پیش گفته بودی که هیچ وقت نمی توانی خودت را در پیراهن رئال تصور کنی
من در لاماسیا رشد کرده ام و همین باعث شده تا من مردی با پیراهن آبی و اناری باشم. من خودم را نه در پیراهن مادرید می بینم و نه در هیچ پیراهن دیگری. هرچند که رئال هم تیم بزرگی است
می توانی خودت را در پیراهن تیم ملی اسپانیا تصور کنی؟
نه.نمی توانم چنین تصوری داشته باشم. البته باید بگویم که از تماشای تک  تک بازیهای تیم ملی اسپانیا لذت می برم. تقریبا تمام بازیکنان بارسلونا درتیم ملی اسپانیا بازی می کنند ، به همین خاطر تک تک بازی های ما، مثل بازی کردن در تیم ملی اسپانیاست، به جز در دو یا سه پست.
به این فکر کرده ای که مسی بعد از اتمام عمر فوتبالی اش چه خواهد کرد؟ خودت را برروی نیمکت مربیگری می بینی؟
من فقط 24سال دارم وفکر کردن به این مسائل سخت است.من مسیری طولانی را پیش رو دارم و تا زمانی که بخواهم برای آینده ای دور برنامه ریزی کنم، فاصله زیادی دارم
رابطه ات بازبان کاتالان چطور است؟
من برای یادگیری زبان خیلی ضعیفم. کاملا زبان کاتالان را متوجه می شوم و می توانم حرف بزنم ولی خوب ،همان طوری که دوست دارم، نمی توانم حرف بزنم. دوست ندارم با خراب کردن زبانی به این زیبایی، کسی را ناراحت کنم.
از رونالدینیو بگو. در اولین سالهای حضورت در بارسا، رونالدینیو مثل پدرخوانده ات بود
گهگداری با هم تماس می گیریم و صحبت می کنیم. او بازیکن بزرگی است و با پیراهن بارسلونا کارهای بزرگی را انجام داد.
اتوئو، ایبراهیموویچ، بویان، همه اینها قربانی لیونل مسی ای شدند که یک شماره 9 را درکنارش نمی پذیرفت؟
این حرفها احمقانه است.من از هر سه این بازیکنان درک خیلی خوبی داشتم و خیلی خوب با هم هماهنگ می شدیم. اگر آنها در باشگاه ماندگار نمی شدند،به خاطر تصمیمات تکنیکی بود
آیا گواردیولا مربی ایده آلی برای مسی است؟
مربی، بهتر از هرکدام از ما باشگاه را می شناسد. او درابتدا توپ جمع کن بارسا بود، بعد بازیکن باشگاه شد و اکنون مربی تیم است. گواردیولا خیلی باهوش است و به خوبی می داند که در هر لحظه چه کاری انجام دهد و با هریک از بازیکنان چطور رفتار کند. گواردیولایک انگیزه دهنده فوق العاده است و من از همکاری با او واقعا خوشحالم.

Barcaboy بازدید : 182 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (1)
سلام لطفا از انجمن ديدن فرماييد عضو شويد و فعاليت كنين

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 150
  • بازدید ماه : 105
  • بازدید سال : 3,018
  • بازدید کلی : 30,789