loading...
barca
منوی بارساييها



آخرین ارسال های انجمن
arman بازدید : 176 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (1)

به نقل از اسپورت کاتالونیا، داوید ویا که بی‌صبرانه در انتظار بازگشت به میادین فوتبال به سر می‌برد، طبق گزارش رسمی پزشکان بارسلونا تا ۲ ماه دیگر در اوج سلامتی و آمادگی جسمانی آماده بازی در ترکیب اصلی بارسا است.
مدیر برنامه داوید ویا اعلام کرده موکلش برای بازگشتی رویایی به ترکیب بارسا کاملا آماده است.

این ملی پوش اسپانیایی در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان دچار مصدومیت شدید شد.
در صورتی که این موضوع محقق شود این ملی‌پوش اسپانیایی می‌تواند تیمش را در دیدار برگشت مقابل رئال مادرید همراهی کند
.

arman بازدید : 94 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (1)


رئيس افتخاري سال‌هاي نه چندان دور باشگاه بارسلونا به عنوان مشاور ارشد باشگاه چيواس گوادالاخاراي مکزيک انتخاب شد.


به نقل از آس اسپانیا، یوهان کرایف نه به عنوان مربی بلکه در سمت مشاور فنی، مالی و جذب سرمایه با باشگاه چیواس گوادالاخاری مکزیک قرارداد همکاری منعقد خواهد کرد.

کرایف صبح امروز راهی مکزیک شده و برای عقد قرارداد با این باشگاه مکزیکی وکیل مالی خود را نیز به همراه برده است.
رسانه‌های اسپانیایی از کرایف با سمت جدیدش به عنوان لاپورتای بارسلونا یاد کرده‌ و نوشته‌اند: اکنون در چیواس مکزیک نیز یک مربی و کادر فنی مدیرعامل وجود دارد اما تصمیم اصلی را کرایف خواهد گرفت.
بر همین اساس و در صورت امضای نهایی قرارداد مذکور کرایف ۵۵ روز در سال را در خاک مکزیک خواهد بود و در کلاس‌های آموزشی مدیریت فوتبال، مربیگری و جذب سرمایه تدریس خواهد کرد.

arman بازدید : 75 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)

الکسیس سانچس ستاره شیلیایی باشگاه بارسلونا در صحبتهایی به تمجید ازتاثیر لیونل مسی و سایر بازیکنان بارسلونا پرداخته و به این نکته اشاره کرده که لیونل مسی الگوی خوبی برای او بوده است

این ستاره 23 ساله در ابتدای فصل 2-2011 از اودینزه به بارسلونا منتقل شد و برای مدتی به دلیل مصدومیت نتوانست در ترکیب تیم کاتالان قرار بگیرد ولی اکنون و به لطف درخشش او در بازیهای اخیر تیم، چند هفته ای است که در ترکیب اصلی بارسا قرارمی گیرد
الکسیس روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران حضور یافت و درصحبتهایش اعلام کرد که در مدت حضورش در نوکمپ از مسی درسهای زیادی آموخته:« من از مسی و از تمام هم تیمی هایم درسهای زیادی آمووختم. مسی به من یاد داد که باید بخواهم که در تمام دقایق بازی کنم و هیچ وقت در هیچ بازی ای غایب نباشم و به رشد و پیشرفت ادامه دهم.»


الکسیس ادامه داد:« من هنوز به آن سطحی که دوست دارم نرسیده ام. می توانم بهتر ازاین باشم و کارهای بیشتری انجام دهم. هنوز برای 90 دقیقه در یک بازی حضور نداشته ام. روز یکشنبه و مقابل والنسیا، نمی خواستم که بازی تمام شود. من تازه شروع کرده ام. می خواهم به رشد و یادگیری ادامه دهم.»
الکسیس سانچس قبل از انتقال به اسپانیا سه سال در اودینزه توپ می زد و در تیمهای ریورپلاته،کولوکولو و کوبرولئوا هم فوتبال بازی کرده. او فوتبال حرفه ای را در سال 2005 آغاز کرد .

arman بازدید : 84 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)

اين مهاجم شيليايي که تابستان گذشته از اودينزه به بارسا پيوست، در رقابت هاي لاليگا احساس آزادي عمل بيشتري مي کند.

الکسیس سانچس، مهاجم بارسا، اعلام کرد رقابت های لالیگا بسیار هجومی تر از سری آ است.
این مهاجم شیلیایی که تابستان گذشته از اودینزه به بارسا پیوست، در رقابت های لالیگا احساس آزادی عمل بیشتری می کند.


او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه بارسا گفت:" سبک بازی در ایتالیا تدافعی تر است. وقتی صاحب توپ می شدم، سه نفر در اطرافم بودند و خط دفاعی فشرده تر بود.
شرایط مثل زمانی است که همه تیم ها مقابل بارسا بازی می کنند اما بازی کردن در اسپانیا برای هر فوتبالیستی جذاب است."
سانچس سپس در مورد ماجرای انتقالش به بارسا صحبت کرد و تایید کرد وقتی برای اولین بار برای این باشگاه به میدان رفت، از خوشحالی در پوستش نمی گنجید.

arman بازدید : 81 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)

بارسلونا تنها تیمی است که در بین تیم های مرحله 1/16 پایانی لیگ قهرمانان برنده دیدار خارج از خانه خود شده است. در هشت دیدار این دور از مرحله لیگ قهرمانان، 6 تیم در خانه خود پیروز شدند، یک دیدار مساوی شد و تنها یک تیم در خارج از خانه پیروز شد.

پیروزی 3-1 بارسا در در استادیوم بای آرنا، نوعی استثنا در این دور لیگ قهرمانان اروپا محسوب می شد. مردان پپ گواردیولا برای گرفتن نتیجه ای خوب در این مسابقه با دو گل از الکسیس سانچز و یک گل از لئو مسی به پیروزی دریافتند. دیگر تیم هایی که در گروه توانستند رتبه اول را کسب کنند در کسب پیروزی خارج از خانه ناکام ماندند.

آپوئل، اینتر میلان و بایرن مونیخ با یک گل به ترتیب از تیم های لیون، مارسی و بازل شکست خوردند. بنفیکا با نتیجه 3-2 در سنپترزبورگ شکست خورد، البته آن ها موفق به ثمر رساندن دو گل شدند. چلسی 3-2 مقابل ناپلس شکست خورد و آرسنال با شکست 4-0 در سن سیرو به سرنوشتی مشابه دست یافت. در نهایت هم رئال مادرید در مسکو به تساوی 1-1 دست یافت. بنابراین بارسا تنها تیمی بود که توانست پیش از بازی برگشت به نتیجه ای بسیار خوب دست یابد. کاتالان ها برای اینکه صعود خود را به مرحله 1/4 نهایی قطعی کنند، روز چهارشنبه 7 مارس، ساعت 20:45 در نیوکمپ مقابل بایر لورکوزن قرار خواهد گرفت.

arman بازدید : 88 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)

آمار 11 گل ژاوی تا اینجای فصل، بهترین رکورد گلزنی او در طول 14 فصلی است که برای تیم اصلی بازی کرده است.

یکی از جنبه های بسیار مثبت فوتبال بارسا در این فصل به آمار گلزنی بازیکنان غیر مهاجم آن مربوط می شود. مثلا سسک در اولین فصل حضورش به عنوان یک گلزن ذاتی ظاهر شده است، یا اگر نخواهیم اغراق کنیم آمار گلزنی ژاوی در حالیکه هنوز یک سوم بازی های فصل باقیمانده است بهترین رکورد گلزنی او در تمام دوران حضورش در بارسا محسوب می شود. او در طول 33 بازی 11 گل به ثمر رسانده است که شامل 7 گل در لیگ، یکی در لیگ قهرمانان، 2 گل در جام حذفی و یک گل در جام باشگاه های جهان می باشد..

اولین باری که از مرز 10 گل گذشت

ژاوی با 610 بازی رکورد دار بیشترین بازی رسمی برای باشگاه می باشد؛ وی در 14 فصل حضور حرفه ای خود در باشگاه، در مجموع 69 گل به ثمر رسانده است و 11 گل این فصل او، یک رکورد جدید برای او محسوب می شود. پیش از این، بهترین رکورد گلزنی او در طول یک فصل معادل 10 گل بود که به فصل 2008/09 برمی گردد، البته شایان ذکر است که وی این 10 گل را در طول یک فصل کامل و 59 مسابقه به ثمر رسانده بود.


رکورد دار لیگ


با توجه به اینکه ژاوی در 19 بازی این فصل لیگ 7 گل به ثمر رسانده است می توان گفت آمار گلزنی وی در لیگ چشمگیرتر بوده است. وی هم اکنون در رده سیزدهم بهترین گلزنان لیگ قرار دارد، و رایو مایکو با 11 گل و سسک فابرگاس با 9 گل تنها هافبک هایی هستند که در جدول بهترین گلزنان لیگ بالاتر از ژاوی قرار گرفته اند. ژاوی هم اکنون از بهترین رکورد گلزنی قبلی خود که مربوط به فصل 2008 است عبور کرده و با توجه به اینکه هنوز تعداد زیادی از بازی های این فصل باقی مانده می تواند این رکورد را ارتقا دهد.


arman بازدید : 95 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

"بعضی مواقع در فوتبال آنقدر همه چیز سریع اتفاق می افتد که انگار ما حافظه ای نداریم و همه چیز را درباره کارهایی که انجام داده ایم را فراموش می کنیم"

"فکر نمی کنم که تمدید قرارداد گواردیولا به بازیکنان بستگی داشته باشد. او به ما افتخار می کند و ما قبل از آن درباره آنچه که می خواهیم با رسانه ها صحت کرده ایم"

"فکر می کنم اختلاف در لیگ بسیار زیاد است. ما فوتبال خوبی ارائه می کنیم. امتیازات زیادی هستند که ما در دقایق پایانی از دست داده ایم"



اعتماد به نفس در میان بازیکنان تیم

جرارد پیکه مطمئن است که هنوز نوار موفقیت ها برای این تیم به پایان نرسیده است. "اکنون نیمی از سال گذشته و ما سه جام کسب کرده ایمو هنوز اضاع به خوبی پیش می رود. نبایستی فراموش کنیم که تا اینجای فصل ما سه جام کسب کرده ایم. آن سیزدهمین جام از 16 جام ممکن است. حیرت انگیز است. بعضی مواقع در فوتبال آنقدر همه چیز سریع اتفاق می افتد که انگار ما حافظه ای نداریم و همه چیز را درباره کارهایی که انجام داده ایم را فراموش می کنیم. مسئله ای نیست، در لیگ ما در جایگاه مناسبی قرار نداریم و دوست داشتیم که در آغاز رقابت ها می بودیم، ولی هنوز در سه رقابت شانس داریم. معتقدم که این تیم می تواند برای سالیان زیادی به موفقیت هایش ادامه دهد".

arman بازدید : 94 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

بازی های بارسا و اتلتیکو مادرید همواره پرگل بوده و از جذابیت بالایی برخوردار است. در 20 سال گذشته تقریبا میانگین گل 4.4 در هر بازی به ثبت رسیده است.

این روند از 20 سال پیش آغاز و باعث شد یکی از جذابترین رویارویی ها بین این دو تیم شکل بگیرد که گل های فراوان پایه و اساس این تقابل است. از فصل 1991/92 تا کنون در 37 بازی انجام شده 153 گل به ثمر رسیده که در هر بازی میانگین 4.4 گل وارد دروازه ها شده است.


بازی های پنج گله در عصر گواردیولا

از آن زمان تا عصر مربیگری گواردیولا بازیهای دیدنی بسیار وجود دارد، مانند: برد 5-0 اتلتیکو در فصل 1997/98 با گلی که ریوالدو از میانه زمین به ثمر رساند، یا برد 6-0 بارسا که با گلزنی مسی همراه بود و آن دو گل اولین گل های لیست بیشمار گلزنی اش در برابر اتلتیکو بودند.

در دوران مربیگری گواردیولا تعداد گل ها به عدد 5 افزایش یافته است. بارسا هر چهار بازی برگزار شده در نیوکمپ را پیروز از میدان خارج شده است (6-0، 5-2، 3-0، 5-0)، در حالیکه در مادرید دو نتیجه 4-3 و 2-1 به نفع اتلتیکو رقم خورده است و فصل پیش نیز بارسا 2-1 برنده بازی خارج از خانه شد.

Barcaboy بازدید : 78 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

ستاره آبي ـ اناري‌ها بعد از درخشش مقابل والنسيا ابراز اميدواري کرد گوارديولا قراردادش را با بارسلونا تمديد کند.



بارسلونا در هفته بيست و چهارم رقابت‌هاي لاليگا موفق شد با نتيجه‌ قاطع پنج بر يک والنسيا را در هم بکوبد.
در اين ديدار ليونل مسي با چهار گلي که به ثمر رساند، نقش بسزايي در پيروزي آبي ـ اناري‌ها داشت و با 27 گل بعد از کريستيانو رونالدوي 28 گله در مکان دوم بهترين گلزنان اين فصل رقابت‌هاي لاليگا قرار گرفت.
مسي در پايان بازي با بيان اين که از پيروزي تيمش خوشحال است، گفت: طبيعتا پيروزي با اين نتيجه‌ قاطع خوشحال کننده است. در اين ديدار ما نمايش خوبي داشتيم و مستحق پيروزي بوديم.
بهترين بازيکن سه سال اخير فوتبال جهان درباره ماندن گوارديولا در جمع آبي ـ اناري‌ها گفت: اميدوارم که پپ قراردادش را تمديد کند و فصل بعد هم او را بر روي نيمکت تيم ببينم.
گوارديولا پيش از ديدار تيمش مقابل والنسيا درباره تمديد قراردادش با بارسلونا گفت که به وقت بيشتري احتياج دارد و هنوز تصميم لازم در اين زمينه را نگرفته است.
مسي افزود: گوارديولا به خوبي مي‌داند که ما دوست داريم او در تيم بماند. پپ تصميمش در بهترين زمان ممکن خواهد گرفت. به هر حال ما اميدواريم که او بماند، چرا که براي تيم و باشگاه شخصيت بسيار مهمي است.
مسي از سال 2004 تاکنون در ترکيب بارسلونا توپ مي‌زد و تاکنون 200 بازي براي اين تيم انجام داده که در مجموع 146 گل به ثمر رسانده است.
بارسلونا با اين پيروزي 51 امتيازي شد اما همچنان با تيم صدرنشين رئال مادريد ده امتياز اختلاف

Barcaboy بازدید : 89 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)
هاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا گفت: «مقابل والنسیا یک بازی فراموش نشدنی را تجربه کردیم.»



لیونل مسی در بازی شماره 200 خود در لالیگا 4 گل به ثمر رساند تا با 27 گل زده در رتبه دوم جدول گلزنان لالیگا بایستد.
مسی تصریح کرد: «تیم سوم جدول را شکست دادیم و بار دیگر اقتدار خود را به رقبا یادآور شدیم، این پیروزی برای ما لازم بود و دوباره احیا شدیم.»
مسی افزود: «تنها خبر خوبی که این روزها منتظر شنیدن آن هستم خبر مربوط به تمدید قرارداد گواردیولا با بارسلونا است. همه ما منتظر تمدید قرارداد گواردیولا با بارسلونا هستیم، او می‌تواند سالیان متمادی در خانه اصلی خود بارسلونا بماند و با این کار قهرمانی امسال ما را در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا تضمین کند.»
مسی درباره فاصله 10 امتیازی با رئال مادرید گفت: «هیچ نگرانی در این خصوص نداریم، این فاصله برای ما زیاد نیست و به راحتی آن را جبران خواهیم کرد.»


تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 358
  • بازدید ماه : 679
  • بازدید سال : 3,592
  • بازدید کلی : 31,363