loading...
barca
منوی بارساييها



آخرین ارسال های انجمن
arman بازدید : 107 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)

مربی بارسا از عملکرد بازیکنانش و سبک بازی آنها مقابل اتلتیکو مادرید راضی به نظر می رسد، چرا که آنها موفق شدند در یک جدال نفس گیر یک رقیب سرسخت را شکست بدهند.

گواردیولا گفت وقتی همه گره ها بسته می شود مسی تنها بازیکنی است که می تواند راهگشا باشد.

جوزپ گواردیولا از عملکرد تیمش در زمین ویسنته کالدرون راضی است چرا که بازیکنانش در این مسابقه هم به سبک همیشگی شان کنترل بازی را در دست گرفتند. پیروزی شب گذشته آبی و اناری پوشان باعث شد بارسا سه امتیاز حساس یک بازی مهم مقابل یک «رقیب سرسخت» را از آن خود کند. مربی بارسا متعقد است تمیش مقابل اتلتیکو مادرید که «در اوایل نیمه دوم بسیار عالی ظاهر شده بود»، کار بسیار دشواری داشته است اما «بازیکنانش با موفقیت آن را سپری کردند». وقتی که میزبان گل تساوی را به ثمر رساند، بارسا «به خوبی گل آنها را پاسخ داد».

Barcaboy بازدید : 109 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)
Carles Puyol - Barcelona
Carles Puyol - Barcelona

- کارلس پویول، کاپیتان بارسا، اعلام کرد تیمش به راحتی در رقابت قهرمانی تسلیم نخواهد شد.

هر دو تیم بارسا و رئال شب گذشته موفق شدند مقابل رقبای شان به پیروزی برسند تا فاصله در صدر جدول همچنان 10 امتیازی باقی بماند.

گواردیولا بعد از دیدار شب گذشته اعلام کرد شاید باید رقابت قهرمانی لالیگا را تمام شده دانست اما پویول از هم تیمی هایش خواست به تلاش برای پیروزی در دیدار های پیش رو ادامه دهند و در انتظار لغزیش شاگردان مورینیو بمانند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" قهرمانی در لالیگا بسیار دشوار است اما ما تا هفته پایانی خواهیم جنگید. ما سرافکنده نخواهیم بود.

شاید روی کاغذ شرایط به ضرر ما باشد اما ما هر هفته تنها برای سه امتیاز به میدان می رویم.

Barcaboy بازدید : 89 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)
Diego Simeone - Atletico Madrid
Diego Simeone - Atletico Madrid

- دیه گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، بعد از شکست 2-1 تیمش مقابل بارسا، نبوغ مسی را عامل سرنوشت ساز این دیدار دانست.

در این دیدار ابتدا دنی آلوس بارسا را پیش انداخت و رادامل فالکائو در نیمه دوم بازی را به تساوی کشید اما در نهایت مسی با یک ضربه آزاد دیدنی پیروزی تیمش را رقم زد.

سیمئونه در گفتگو با خبرنگاران گفت:" نتایج همیشه عادلانه رقم می خورند. ما تلاش کردیم در این دیدار به شیوه ویژه ای بازی کنیم و تمام فضاها را ببندیم.

در نیمه اول شرایط برای ما دشوار بود و در نیمه دوم بازی هجومی تر بود. ما می توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم اما نبوغ مسی ما را دست خالی گذاشت.

داور خوب کار کرد، اگرچه صحنه های کوچکی هم بود که می توان در مورد آن صحبت کرد."

اتلتیکو مادرید اکنون با 38 امتیاز در رده نهم قرار دارد و هفته آینده باید مقابل سویا قرار بگیرد.

arman بازدید : 112 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)

«جوزپه گواردیولا» که پیشینه بازی در بارسلونا را نیز دارد، پس از «فرانک رایکارد» هلندی سکان هدایت تیم نخست ایالت کاتالونیا را به دست گرفت و توانست جام‌های گوناگونی را با این تیم به دست بیاورد. از سوی دیگر، اینتر با رانیری دوران پر فراز و نشیبی سپری کرده و همین موضوع باعث نارضایتی هواداران و سران این باشگاه شده است؛ به گونه‌ای که حالا همگی به دنبال پاسخ هستند: «مربی آینده نراتزوری چه کسی خواهد بود؟»

به گزارش اینتر دات آی آر شایعه‌هایی که پیش‌تر به گوش می‌رسید، علاقه پرزیدنت موراتی را به استخدام مربیان بزرگی چون هیدینگ، کاپلو و گواردیولا نشان می‌داد؛ اما کمی پس از آن بود که کاپلو و موراتی، هر دو امکان همکاری را تکذیب کردند و هیدینگ نیز به تیم روسی آنژی رفت.
در این میان، به نظر می‌رسد روزنامه اسپانیایی مارکا، پاسخ این پرسش را یافته باشد. مارکا در شماره‌ اخیرش اعلام کرد سران نراتزوری برای به خدمت گرفتن گواردیولا آماده ارائه پیشنهادی شگفت‌آور هستند. از سوی دیگر، گواردیولا هنوز تصمیم پایانی‌اش را برای تمدید کردن یا نکردن قراردادش اعلام نکرده است و همین موضوع باعث شده تا رسانه‌ها،‌ درباره تیم آینده او گمانه‌زنی کنند.

arman بازدید : 89 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)

باشگاه بارسلونا قصد دارد ژاوي مارتينز هافبک ملي پوش باشگاه اتلتيک بيلبائو را به خدمت بگيرد.


سیدو کیتا به احتمال فراوان تابستان نیوکمپ را ترک خواهد کرد و مسئولان بارسا "ژاوی مارتینز" را بهترین گزینه برای جانشینی او می دانند.

گواردیولا رابطه بسیار خوبی با مارچلو بیلسا سرمربی بیلبائو دارد و همین رابطه نزدیک کمک زیادی به توافق دو باشگاه به منظور تسهیل این انتقال خواهد کرد. مارتینز 23 ساله هم به عنوان دفاع وسط و هم به عنوان هافبک دفاعی عملکرد بسیار خوبی دارد و توانایی های او نظر سران بارسلونا را جلب کرده است.

مارتینز تا سال 2016 با بیلبائو قرارداد دارد و رضایتنامه او 40 میلیون یورو در نظر گرفته شده است به این ترتیب سران بارسلونا به هیچ عنوان نمی توانند این بازیکن را با رقم ارزانی به خدمت بگیرند.

arman بازدید : 102 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)

باشگاه باير‌ لورکوزن پيراهن ليونل مسي را در يک مزايده عمومي با 11 هزار يورو به فروش رساند و پول آن را به سازمان‌هاي خيريه اختصاص داد.

پس از پايان بازي بارسلونا با باير لورکوزن در چارچوب دور رفت مرحله حذفي ليگ قهرمانان اروپا، ميان دو بازيکن لورکوزن به نام‌هاي فردريچ و کالديچ بر سر گرفتن پيراهن ليونل مسي بگومگو رخ داد که اين اقدام آن‌ها مسئولان باشگاه و به ويژه سرمربي تيم را ناراحت و عصبي کرد.


باشگاه باير لورکوزن به نشانه اعتراض به اين دو بازيکن پيراهن مسي را از آنها پس گرفت و آن را براي کمک به سازمان‌هاي خيريه به مزايد عمومي گذاشت که با قيمت 11 هزار يورو به فروش رفت.

ديدار رفت بايرلورکوزن با بارسلونا که در آلمان برگزار شد، سه بر يک به سود بارسلونا به پايان رسيد. ديدار برگشت دو تيم چهارشنبه 17 اسفند در نوکمپ برگزار خواهد شد.


Barcaboy بازدید : 94 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)

دو بازیکن بارسا به دلیل دریافت کارت زرد در بازی دیشب و پنج کارته شدن از حضور در برابر اسپورتینگ محروم شدند.

لئو مسی و سرجیو بوسکتس بازی یک شنبه آینده در نیوکمپ و در برابر اسپورتینگ گیخون را از دست خواهند داد. این دو بازیکن در بازی دیشب با دریافت کارت زرد، شانس گواردیولا برای انتخاب آنها در لیست بازیکنان هفته بعد را از بین بردند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

داور مسابقه در دقیقه ششم معتقد بود این بازیکن آرژانتینی توپ را با دستش کنترل کرده است و این چنین شد که او پنجمین کارت زرد فصلش را دریافت کرد. این سومین باری است که مسی در این فصل به دلیل خطای هند کارت زرد دریافت می کند. او این تجربه را در بازی با اسپانیول و بتیس نیز داشته است. دو کارت دیگر این بازیکن که او را از حضور در بازی آینده محروم کردند عبارتند از: تمارض در محوطه جریمه رئال سوسیداد و اعتراض در بازی الکلاسیکو در ورزشگاه برنابئو.

Barcaboy بازدید : 97 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)
Liga BBVA: Atlético de Madrid-Barcelona: Dani Alves
Getty

سایت گل – گل شگفت‌انگیز لیونل مسی باعث شد بارسلونا اختلاف با رئال مادرید را دوباره به 10 امتیاز کاهش دهد.

اتلتیکو مادرید که با دیه‌گو سیمئونه احیا شده بود در این بازی قصد داشت برای بارسلونا دردسر فراوانی اجاد کند اما بارسا بازی را به خوبی آغاز کرد. لیونل مسی در دقیقه 8 روی پاس الکسیس سانچس با پشت سر گذاشتن دو بازیکن حریف گل زد، اما داور به دلیل استفاده او از دستش در هنگام دریافت توپ گل را مردود اعلام کرد و به او کارت زرد نشان داد. این پنجمین کارت زرد مسی در این فصل بود و او بازی بعدی مقابل اسپورتینگ خیخون را از دست داد.


چابی در دقیقه 20 می‌توانست روی ضربه ایستگاهی گل‌زنی کند اما ضربه دیدنی او را تیبو کورتوا با حرکتی آکروباتیک دفع کرد.

بارسا در دقیقه 36 به گل رسید. دنی آلوز با مسی همکاری کرد و در نهایت توپ به سسک فابرگاس رسید. روی حرکت فابرگاس بود که دنی آلوز دومین گل فصل خود را به ثمر رساند.

دو دقیقه بعد روی اشتباه مدافعان بارسلونا چیزی نمانده بود حرکت آردا توران منجر به گل‌زنی رادامل فالکائو شود که ویکتور والدس با هوشمندی مانع این اتفاق شد.

اما فالکائو در دقیقه 49 گل زد. کرنر گابی با برخورد به سرخیو بوسکتس به سمت دروازه بارسلونا رفت و فالکائو از فاصله چهار متری بیستمین گل خود در تمامی رقابت‌های این فصل را به ثمر رساند.

در دقیقه 67 بود که سانتر آلوز از مسی گذشت و الکسیس هم نتوانست این موقعیت را به گل تبدیل کند. اگر توپ به مسی می‌رسید او می‌توانست گل برتری را بزند. با این حال مسی در دقیقه 81 جادوی خود را نشان داد. او روی یک ضربه ایستگاهی توپ را از فاصله 25 متری با چرخشی باورنکردنی به گوشه دورتر دروازه زد. این بیست و هشتمین گل مسی در لالیگای این فصل بود و احتمالا مهم‌ترین آنها هم بود.

بارسا با 54 امتیاز دوم است و اتلتیکو با 32 امتیاز نهم.

Barcaboy بازدید : 98 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)

جوزپ گواردیولا از هر 18 نفر تیم اصلی به همراه بازیکن جوان بارسا ب، کریستین تلو، دعوت کرده است تا برای بازی در برابر اتلتیکو مادرید به پایتخت سفر کنند.

تیم آخرین جلسه تمرینی خود را در ویسنته کالدرون انجام می دهد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

بارسا برای رویارویی در هفته بیست و پنجم لالیگا، ساعت 21:30 در برابر اتلتیکو در ویسنته کالدرون، جلسه تمرینی را پشت درهای بسته در سیوتات اسپورتیوا برگزار کرد. تمام اعضای تیم اصلی به همراه تلو، بالیو، سرگی گومز و لوباتو به تمرین پرداختند.

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 162
  • بازدید ماه : 117
  • بازدید سال : 3,030
  • بازدید کلی : 30,801