loading...
barca
منوی بارساييها



آخرین ارسال های انجمن
Barcaboy بازدید : 110 چهارشنبه 10 اسفند 1390 نظرات (0)

تقریبا تمام تیم اصلی این هفته با تیم های ملی شان مشغول هستند. آن ها تا روز پنجشنبه قادر به شروع تمرینات برای بازی مقابل اسپورتینگ نمی باشند.

از روز دوشنبه هفته ای خاص برای جوزپ گواردیولا و تیمش شروع شده است. با وجود درگیری بسیاری از بازیکنان به خاطر مسئولیت ملی شان، تنها کیتا، پدرو و پینتو در بارسلونا باقی مانده اند. به عبارت دیگر تمرین اصلی برای بازی لیگ مقابل اسپورتینگ در نیوکمپ تا روز پنجشنبه که تمامی اعضا باز می گردند شروع نخواهد شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

با یادآوری حضور پدرو، کیتا و پینتو که تمرین را همراه با تیم ب به مربی گری اوزه بیو ساکریستان گذراندند، امروز در سیوتات اسپورتیوا خوان گمپر هنگام تمرین احساس عجیبی وجود داشت و سپس به آن ها گفته شد که می توانند روز های سه شنبه و چهارشنبه را به استراحت بپردازند.

Barcaboy بازدید : 92 چهارشنبه 10 اسفند 1390 نظرات (0)

پیروزی بارسا در زمین ویسنته کاالدرون، شامل نکات قابل توجهی بود از جمله می توان به پنجمین گل مسی در بارسا از روی ضربه آزاد مستقیم و هشت مهار عالی از جانب ویکتور والدز اشاره کرد.

گل استادانه مسی در بازی اخیر تیمش، پنجمین گل او در بارسا از روی ضربه آزاد مستقیم محسوب می شود؛ به عبارت دقیقتر دومین گل او به اتلتیکو مادرید از روی ضربه آزاد مستقیم بود. وی پیش از این نیز در فصل 2008 و در نیوکمپ موفق شده بود مقابل این حریف دیرینه گل مشابهی به ثمر برساند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

مسی با گل یکشنبه شب خود برابر اتلتیکو مادرید به یکی دیگر از رکوردهای سزار دست یافت. هم اکنون هر دو رکورد دار 15 گل برابر اتلتیکو مادرید در لالیگا هستند.

Barcaboy بازدید : 95 سه شنبه 09 اسفند 1390 نظرات (0)

گل زیرکانه و زیبای مسی در دقیقه 81 ام بازی دیشب، سه امتیاز را از یک میدان سخت در ویسنته کالدرون برای بارسا به ارمغان آورد.

دیشب، شانس با بارسا یار بود و گل دقایق پایانی مسی آنچه را که شایسته بود به تیم بخشید. این برد باعث شد بارسا همچنان در کورس کسب عنوان قهرمانی باقی بماند. بعد از پشت سرگذاشتن نیمه اول بازی که با شکسته شدن دیواره محکم دفاعی اتلتیکو مادرید توسط دنی آلوز همراه بود؛ مردان دیگو سیمئونه بارسا را شگفت زده کردند. در نیمه دوم آنها گل زودهنگامی را به ثمر رساندند اما مردان گواردیولا دست از تلاش برنداشتند و برتری خود را همچنان حفظ کردند و در نهایت توانستند با گل مسی برنده این مسابقه باشند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

شروع فوق العاده

احتمالا بازی دیشب بهترین شروع بارسا در این فصل نام گیرد؛ شوت زودهنگام ژاوی، گل مردود مسی که به دلیل خطای هند پذیرفته نشد همگی نشان از یک شروع عالی می داد. آنها کاملا بر میزبان خود مسلط بودند و آنها را وادار به عقب نشینی به زمین خود کردند تا بازی را کاملا با احتیاط ادامه دهند.

Barcaboy بازدید : 104 سه شنبه 09 اسفند 1390 نظرات (0)

بازیکنان بارسا سختی پیروزی در استادیوم ویسنته کالدرون را توصیف کردند. بازیکنان تاکید داشتند که: «ما تا آخرین بازی لیگ به تلاش خود ادامه خواهیم داد، چرا که ذات و جوهره این تیم در تلاش تا آخرین لحظه خلاصه شده است».

این پیروزی (دو بر یک) که در یک استادیوم جهنمی بدست آمد، بارسا را همچنان در شکارگاه لالیگا امیدوار ساخت. تیم اول بارسا از طریق کاپیتان کارلس پویول به هوادارانش پیغام امیدواری با این مضمون فرستاد: «ما تا پایان لیگ برای کسب قهرمانی در لالیگا خواهیم جنگید. هرچند که برای قهرمانی باید مسیر دشواری را پیمود، ولی ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد و هرهفته تمام سه امتیاز بازی را به خود اختصاص خواهیم داد».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

مدافع بارسا در ادامه صحبتهای خود، به جاه طلبی های بازیکنان هم تیمی خود اشاره کرد و گفت: «ما همیشه آماده رقابت هستیم، ما دچار اشتباه نخواهیم شد و تا آخرین لحظه برای کسب قهرمانی تلاش خواهیم کرد».

Barcaboy بازدید : 106 سه شنبه 09 اسفند 1390 نظرات (0)
Lionel Messi - Barcelona
Lionel Messi - Barcelona

 

 – لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا اکنون در اردوی تیم ملی کشورش در سوئیس به سر می برد تا در دیداری دوستانه به مصاف با تیم ملی این کشور برود

این ستاره آرژآنتینی در گفتگویی به بررسی شرایط کنونی اش در بارسا پرداخته.

دراینجا می توانید صحبتهای مسی درمورد مسائل مختلف را مطالعه کنید:

تمدید قرارداد گواردیولا

پپ باید درمورد شرایطش فکر کرده و آنها را آنالیز کند.او می داند که باید دراین باره تصمیم گیری شود؛همه ما ترجیح می دهیم که او بماند


بهترین بازیکن دنیا

هیچ وقت هدفم این نبوده که بهترین بازیکن دنیا شوم. می خواستم در لالیگا بازی کنم و در تیم ملی آرژانتین و بارسلونا بازی کنم. هیچ وقت فکر نمی کردم که رویاهایم همگی محقق شوند

سعی می کنم که به رشد ادامه دهم و در هر بازی نسبت به بازی قبل بهتر شوم. هیچ وقت به شرایط کنونی رضایت نمی دهم. سعی می کنم سطحم را حفظ کنم و در نکاتی که می توانم، بهتر شوم.

بی اهمیتی به صحبتها

من فرا تر از آنچه پله یا سایرین می گویند،هستم. سعی می کنم که به کارنامه ورزشی ام توجه کنم و هرروز بهتر شوم

رابطه با رختکن بارسا

هیچ حسادتی بین من و چابی یا هیچ یک از هم تیمی های دیگرم وجود ندارد. مدتهاست که با چابی و اینیستادرکنار هم توپ می زنیم و رابطه ما فراتر از کسب جایزه هاست.

زندگی خارج از فوتبال

به لطف خدا، درجایی زندگی می کنم که می توانم درخیابان قدم بزنم و مردم با من خیلی خوب هستند. مربی تیم،بعضی روزها را آزاد اعلام می کند و درآخرین تعطیلاتم با نمازدم به  پاریس رفتم که برای استراحت خیلی خوب بود

واقع بینی در لالیگا

پس گرفتن جام قهرمانی رقابتهای این فصل لالیگا از رئال کار سختی است. آنها خیلی قدرتمند هستند وباید تا انتها جنگید ولی  ده امتیاز خیلی زیادی است.

مصاف با بیلبائو در فینال جام حذفی

تیم بیه لسا در لالیگا و درلیگ اروپا شرایط خوبی دارد.آنها علمرکد خوبی دارند و تیم محبوبی هستند.من شانس بازی کردن زیر نظربیه لسا را نداشته ام ولی دوست داشتم که زیرنظر او تمرین کنم. او شبیه گواردیولا به نظر می رسد. امیدوارم که روزی مربی ام شود. فینال زیبایی را در جام حذفی شاهد خواهیم بود.چون اتلتیک شانه به شانه ما بازی می کند

نقش مسی دربارسا

اززمان روی کار آمدن گواردیولا، نقش من در بارسا یکسان بوده. بارسا گروهی از بازیکنان است که رابطه خیلی خوبی باهم داریم.تک تک بازیکنان از وظایفشان مطلع هستند.همه ما دوست هستیم و نقش من در تیم تغییری نمی کند.

قهرمانی با آرژانتین

حاضرم توپ طلایم را برای قهرمانی در جام جهانی 2014 برزیل بدهم. فوق العاده خواهد بود. حاضرم تک تک جوایز فردی ام را با قهرمانی در جام جهانی عوض کنم. رویایم بالای سربردن جام جهانی است

بازیهای بد مسی

در برخی بازی ها سعی می کنم که کارهایی انجام دهم ولی اوضاع بروفق ماد من پیش نمی رود. بعضی وقتها در بعضی بازیها خیلی بد هستم ولی سعی می کنم بهتر شوم.

arman بازدید : 92 سه شنبه 09 اسفند 1390 نظرات (1)

رادامل فالکائو، مهاجم اتلتیکو مادرید، از اینکه داور دیدار شب گذشته تیمش مقابل بارسا خطای هند سرخیو بوسکتس را اعلام نکرد، اظهار شگفتی کرد.
در دیدار شب گذشته دو تیم که با پیروزی 2-1 بارسا به پایان رسید، بوسکتس در وقت های تلف شده در داخل محوطه جریمه توپ را با دست زد اما داور بازی از اعلام پنالتی برای اتلتیکو خودداری کرد.

مهاجم کلمبیایی اتلتیکو معتقد است خطای بوسکتس کاملا واضح بوده و از اینکه داور آن را اعلام نکرد، اظهار تعجب کرد.
او در صفحه توئیترش نوشت:" فکر می کنم تنها کسی که خطای هند بوسکتس را ندید، داور بود. واقعا امکان دارد او ندیده باشد؟"
این در حالی است که دیه گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو، در پایان بازی از اظهارنظر انتقادی در مورد داور خودداری کرد و تنها گفت:" داوری بی نقص بود؛ اگرچه چند اشتباهات جزئی داشت."

arman بازدید : 105 سه شنبه 09 اسفند 1390 نظرات (0)

هر دو تيم بارسا و رئال شب گذشته موفق شدند مقابل رقباي شان به پيروزي برسند تا فاصله در صدر جدول همچنان 10 امتيازي باقي بماند.

کارلس پویول، کاپیتان بارسا اعلام کرد تیمش به راحتی در رقابت قهرمانی تسلیم نخواهد شد.


گواردیولا بعد از دیدار شب گذشته اعلام کرد شاید باید رقابت قهرمانی لالیگا را تمام شده دانست اما پویول از هم تیمی هایش خواست به تلاش برای پیروزی در دیدار های پیش رو ادامه دهند و در انتظار لغزش شاگردان مورینیو بمانند.
او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" قهرمانی در لالیگا بسیار دشوار است اما ما تا هفته پایانی خواهیم جنگید. ما سرافکنده نخواهیم بود.
شاید روی کاغذ شرایط به ضرر ما باشد اما ما هر هفته تنها برای سه امتیاز به میدان می رویم."

arman بازدید : 99 سه شنبه 09 اسفند 1390 نظرات (0)

در این دیدار ابتدا دنی آلوس بارسا را پیش انداخت و رادامل فالکائو در نیمه دوم بازی را به تساوی کشید اما در نهایت مسی با یک ضربه آزاد دیدنی پیروزی تیمش را رقم زد.
دیه گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، بعد از شکست 2-1 تیمش مقابل بارسا، نبوغ مسی را عامل سرنوشت ساز این دیدار دانست.

در این دیدار ابتدا دنی آلوس بارسا را پیش انداخت و رادامل فالکائو در نیمه دوم بازی را به تساوی کشید اما در نهایت مسی با یک ضربه آزاد دیدنی پیروزی تیمش را رقم زد.

سیمئونه در گفتگو با خبرنگاران گفت:" نتایج همیشه عادلانه رقم می خورند. ما تلاش کردیم در این دیدار به شیوه ویژه ای بازی کنیم و تمام فضاها را ببندیم.
در نیمه اول شرایط برای ما دشوار بود و در نیمه دوم بازی هجومی تر بود. ما می توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم اما نبوغ مسی ما را دست خالی گذاشت.
داور خوب کار کرد، اگرچه صحنه های کوچکی هم بود که می توان در مورد آن صحبت کرد."
اتلتیکو مادرید اکنون با 38 امتیاز در رده نهم قرار دارد و هفته آینده باید مقابل سویا قرار بگیرد.

arman بازدید : 107 سه شنبه 09 اسفند 1390 نظرات (0)

بازي‌ساز تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا پس از پيروزي 2 بر يک تيمش مقابل اتلتيکومادريد گفت: مسي تمام نشدني است.
به نقل از مارکا اسپانیا، ژاوی هرناندز مغز متفکر و بازی‌ساز تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا تصریح کرد: همه ما به داشتن هم‌تیمی بزرگی چون لیونل مسی به خود می‌بالیم و افتخار می‌کنیم. او تمام نشدنی است و در هر بازی با مختصات همان دیدار به زمین می‌آید و هرگز نمی‌شود او را مهار کرد.

ژاوی ادامه داد: کم شدن فاصله با رئال مادرید غیرممکن نیست و ما باید تا آخرین ثانیه‌های لالیگا برای رسیدن به این مهم تلاش کنیم، متاسفانه مقصر اصلی خودمان هستیم و نباید بیهوده ماجرای ناداوری را به میان بکشیم. همه بازیکنان بارسلونا برای جبران ناکامی‌های موجود هم قسم شده‌اند و اطمینان دارم که در هفته‌های آینده اتفاقات خوبی باری بارسلونا رقم خواهد خورد.

arman بازدید : 99 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)

- مسی و بوسکتس با دریافت پنجمین کارت زردشان بازی هفته آینده در برابر خیخون را از دست دادند.

- تنها 2 بازیکن در فوتبال اسپانیا هستند که در این فصل بالای 15 گل و پاس گل به نام خود ثبت کرده اند.مسی 42 گل و 21 پاس گل ، سسک 15 گل و 15 پاس گل


- دنی آلوز گلش را به فرزندانش تقدیم کرد و بعد از گلزنی رو به دوربین گفت : "بابا شما رو دوست داره"

...

- مسی 5 گل از روی ضربات آزاد برای بارسا به ثمر رسانده است

- فالکائو سومین کلمبیایی است که به بارسا گل زده،بعد از آدولفو والنسیا و هارولد لوزانو


- تیمهایی که بیشترین تعداد گل را از مسی دریافت کرده اند : آتلتیکو 18 - سویا 15 - رئال مادرید 13


- بارسلونا 5 کارت زرد و آتلتیکو 7 کارت زرد دریافت کردند.آتلتیکو 22 خطا انجام داد و بارسا 11 خطا

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 126
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 2,994
  • بازدید کلی : 30,765