loading...
barca
منوی بارساييها



آخرین ارسال های انجمن
Barcaboy بازدید : 96 پنجشنبه 11 اسفند 1390 نظرات (0)

مدافع بارسا در بازی دوستانه برزیل، تاثیر زیادی در به ثمر رساندن گل اول برزیل داشت. آلوز در تمام بازی حضور داشت و بهترین بازیکن میدان شناخته شد ولی آدریانو در این بازی حضور نداشت.

دنیل آلوز در 90 دقیقه ی بازی دوستانه بین تیم های برزیل و بوسنی که در سوئیس برگزار شد حضور داشت. در طول بازی نتیجه 1-1 بود اما با گل دقیقه 90 تیم برزیل، این بازی با پیروزی برزیل به پایان رسید. هر دو تیم بازی برابری ارائه دادند و در طول بازی تنها 2 گل به ثمر رساندند. گل اول بازی توسط مدافع بوسنی به ثمر رسید اما این برزیل بود که توسط گل پاپاس به پیروزی دست یافت.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

با همکاری مدافع بارسا، شوتی که مدافع رئال، مارسلو، از طریق نفوذ در خط دفاع بوسنی زد، توسط دروازبان بوسنی، بگوویچ، مهار شد. هرچند در دقیقه ی سوم بازی بود و مردم برای تماشای جشنواره گل برزیل آمده بودند، اما یک اشتباه از طرف جولیوس سزار، موجب از دست دادن توپ شد که این اشتباه سبب شد تیم بوسنی به بازی برگردد.

Barcaboy بازدید : 106 پنجشنبه 11 اسفند 1390 نظرات (0)

هافبک ملی پوش تیم بارسلونا، طی مصاحبه ای با FCBJunior گفته است که از حضور خود در مصاف این تیم مقابل سانتوس بسیار لذت برده است.

تقریبا هفت ماه از زمانی که سسک فابرگاس به مقصد بارسلون، لندن را ترک کرد می گذرد و طی این مدت، او با بارسا به سه قهرمانی رسیده است؛ سوپر کاپ اسپانیا و اروپا و جام باشگاه های جهان. در واقع، سسک یکی از بهترین بازی هایش برای بارسا را در فینال جام باشگاه های جهان انجام داده است. او در مصاحبه ای با سایت اعضای جوان بارسا، اف سی بی جونیور (FCBJunior)، بازی با سانتوس (0-4) را به عنوان لذت بخش ترین بازی خود در بارسا برگزیده است: «برگزیدن یک بازی کار سختی ست؛ اما از بین بازی های چند ماه اخیر، فینال جام باشگاه های جهان را انتخاب می کنم؛ در این بازی توانستم نمایشی عالی داشته باشم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

«چیزهای زیادی یاد می گیرم»

این هافبک احساس خود را درباره اینکه برای بار دیگری جزوی از بارساست، توضیح داد: «چیز های زیادی یاد می گیرم و از فوتبال اینجا بسیار لذت می برم. من عاشق رقابت کردن هستم و ما تا لحظه آخر پای رقابت می ایستیم». سسک فرق بارسلونا و دیگر تیم ها را در این می داند که «بارسا همیشه ملزم به برد است؛ در حالی که دیگر باشگاه ها اینطور نیستند».

Barcaboy بازدید : 104 پنجشنبه 11 اسفند 1390 نظرات (0)
شرایط فصل پیش بسیار شبیه به شرایط کنونی بوده است. بارسا در کالدرون پیروز شد اما مسی بازی مقابل استوریایی ها را به دلیل مصدومیت از دست داد. از سال 2009 تاکنون بارسا بدون حضور این بازیکن آرژانتینی در زمین شکست نخورده است.

بارسلونا آخر این هفته در مقابل اسپورتینگ گیخون قرار خواهد گرفت. مسی به دلیل دریافت پنجمین کارت زرد این فصل خود در ویسنته کالدرون در این بازی حضور نخواهد داشت. اما این برای جوزپ گواردیولایی که فصل پیش نیز می بایست با مشکلی مشابه کنار می آمد چیز جدیدی نیست.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

از اتلتیکو تا اسپورتینگ

در سال پیش،تکل اویفالوژی بر روی مسی به او را مجبور به ترک زمین کرد، با این وجود بارسا با نتیجه 2-1 برنده میدان بود. پس از آن بازی تیم مقابل اسپورتینگ قرار گرفت که با گل ویا موفق به برد شد (1-0)

Barcaboy بازدید : 102 پنجشنبه 11 اسفند 1390 نظرات (0)

سه بازیکن تیم اصلی بارسلونا که همراه تیم های ملی خود نیستند، تحت مربیگری اوزه بیو (سرمربی بارسا ب) و همراه با تیم ب به تمرین پرداختند.

بازیکنان تیم اصلی برای اولین بار در سال 2012 برای همراهی تیم های ملی خود باشگاه را ترک کرده اند و تیم اول تقریبا بدون فعالیت است. تنها سه بازیکن از تیم اصلی (پینتو، کیتا و پدرو) در تیم مانده اند، این سه بازیکن صبح امروز به همراه تیم بارسا ب در زمین شماره 2 سیوتات اسپورتیوا تمرین کردند. جوزپ گواردیولا و اوزه بیو، هر دو بر سر این جلسه تمرینی حاضر بودند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

وقفه تا روز پنجشنبه

مسئولین باشگاه اعلام کرده اند که این سه بازیکن می توانند تا روز 5شنبه و بازگشت سایر اعضای تیم استراحت کنند. ساعت 18:00 روز پنجشنبه نخستین جلسه تمرینی برای دیدار روز شنبه مقابل اسپورتینگ گیخون انجام می شود.

arman بازدید : 97 پنجشنبه 11 اسفند 1390 نظرات (0)

تونی فریکسا، سخنگوی باشگاه بارسلونا، از رسانه ها خواست تا با پایان دادن به بحث در مورد تمدید قرارداد گواردیولا به این مربی جوان اجازه بدهند او به کارش ادامه بدهد.
قرارداد گواردیولا با بارسا در تابستان آینده به پایان می رسد و او هنوز حاضر به تمدید قراردادش با باشگاه کاتالانی نشده است.

فریکسا در گفتگو با 8 تی وی گفت:" آنچه گواردیولا می خواهد قابل درک است. باید به او اجازه داد در آرامش کارش را انجام دهد.

طبیعی است به کسی که 4 سال در بالاترین سطح کار کرد اجازه بدهیم تا در مورد این مسائل فکر کند.
گواردیولا، سوبی ساره تا و بقیه تیم از هم اکنون برای فصل برنامه ریزی می کنند. باشگاه با او یا با یک مربی دیگر به کارش ادامه خواهد داد و بهترین تیم دنیا باقی خواهیم ماند. ما از این بابت نگرانی نداریم."
گواردیولا در سال 2008 هدایت بارسا را برعهده گرفت و در این مدت با این تیم به 13 جام مختلف دست پیدا کرده است.

arman بازدید : 103 پنجشنبه 11 اسفند 1390 نظرات (0)

ليونل مسي مهاجم بارسلونا در گفت و گو با روزنامه‌ اسپورت کاتالونيا گفت که مي‌خواهد بعد از خداحافظي از جهان فوتبال همچنان به همکاري با بارسلونا ادامه دهد.
بهترين بازيکن سه سال اخير فوتبال جهان با بيان اين که دوست دارد روزي در يکي از باشگاه‌هاي آرژانتيني توپ زند، گفت: فوتبال در آرژانتين زيبا است. نمي دانم که در چه تيمي دوست دارم بازي کنم. هم چنان که پيش تر گفتم اين سرنوشت است که که تعيين کننده است.

مسي درباره اين سوال که بهترين دوستان او در بارسلونا چه کساني هستند؟ گفت: تمام تيم خوب هستند و با آن‌ها رابطه صميمي دارم. اينجا سرشار از ارزش هاي انساني است. اما اگر مجبور باشم که نزديکترين افراد به خود را انتخاب کنم، از ژاوي هرناندز و آندرس اينيستا نام خواهم برد. فوتبالي را که ما در بارسلونا به نمايش مي‌گذاريم، ‌نمي‌توان با ديگر جاها مقايسه کرد.

Barcaboy بازدید : 109 چهارشنبه 10 اسفند 1390 نظرات (0)

هافبک کاتالونیایی بارسا، با 14 پاس گل در رده دوم بهترین گلسازهای بارسا قرار دارد و لئو مسی تنها بازیکنی است که از این حیث بالاتر از او قرار دارد.

سسک فابرگاس در بازی با اتلتیکو مادرید چهاردهمین پاس گل خود را به ثبت رساند. در دقیقه 35 این بازی پس از آنکه از سمت چپ زمین توپ را جمع کرد یک پاس عالی برای دنی آلوز فرستاد که باعث شد این بازیکن برزیلی دومین گل فصلش را برای بارسا به ثمر برساند. در این فصل وی تا کنون، 7 پاس گل در لیگ، 6 پاس گل در جام حذفی و یک پاس گل هم در لیگ قهرمانان اروپا در کارنامه اش به ثبت رسانده است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

پاس های سرنوشت ساز

پاس های کلیدی او در ذهن هواداران ثبت شده اند؛ مخصوصا پاس او در بازی با والنسیا در جام حذفی، همان پاس عالی او برای ژاوی بود که باعث شد بارسا به فینال جام حذفی صعود کند. پاس زیبای دیگری هم در بای آرنا و در فضای بسیار کمی که ناشی از تعدد مدافعان این تیم آلمانی بود برای الکسس فرستاد، که نهایتا منجر به پیروزی تیم در این مصاف اروپایی شد. لئو مسی با 21 پاس گل، تنها بازیکنی ست که بیش از بازیکن سابق آرسنال برای بارسا موقعیت گل ساخته است.

arman بازدید : 103 چهارشنبه 10 اسفند 1390 نظرات (0)

نیمار، ستاره جوان سانتوس اعلام کرد رونالدینیو به او توصیه کرده در صورت جدایی از این باشگاه، به بارسا بپیوندد.
این ستاره ملی پوش برزیلی به دلیل نمایش های خوبی که در یک سال اخیر ارائه داد، مورد توجه باشگاه های اروپایی زیادی به ویژه رئال و بارسا قرار داشته اما در نهایت تصمیم گرفت قراردادش را تا سال 2014 با سانتوس تمدید کند.
رونالدینیو که بین سال های 2003 تا 2008 برای بارسا بازی کرد، در این مدت خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان دنیا معرفی کرد.
نیمار اعلام کرد که مرد سال سابق فوتبال دنیا همچنان از دوران حضورش در نیوکمپ به نیکی یاد می کند و به او نیز توصیه کرده به این باشگاه بپیوندد.

نیمار در گفتگو با ال موندو دپورتیوو گفت:" او همیشه برای من یک الگوست. من همیشه توصیه های او را در ذهن دارم. او از شگفتی های تیم و شهر بارسلونا صحبت می کند. او به من گفت که همه چیز در آنجا فوق العاده است. البته نیازی به این نبود که او به من بگوید که بارسا تیم فوق العاده ای است. همه این را می دانند. این تیم پر از ستاره است."

نیمار تاکنون 15 بازی برای تیم ملی برزیل انجام داده و 8 گل نیز به ثمر رسانده است.

arman بازدید : 87 چهارشنبه 10 اسفند 1390 نظرات (0)

گوارديولا تاکنون قراردادش را با بارسلونا تمديد نکرده است و همين مساله باعث شده که همچنان بحث درباره جانشينان او سوژه روزنامه‌هاي سراسر جهان باشد. يکي از افرادي که براي جانشيني گوارديولا در صورت عدم تمديد قرارداد مطرح شده وياس بواس سرمربي کنوني چلسي است، اما خود اين مربي پرتغالي اعلام کرده که براي جانشيني پپ در بارسلونا آماده نيست.


بواس که در اين فصل نتايج بسيار ضعيفي با چلسي گرفته و در خطر اخراج قرار گرفته است، در گفت و گو با راديو (TSF) پرتغال گفت: بر اين باور نيستم که جانشين گوارديولا در بارسلونا شوم. اين انتقال پروژه بزرگي خواهد بود و من در حال حاضر اصلا آماده آن نيستم. گذشته از اين، گوارديولا در اين چند سال اخير نمايش خيره کننده‌اي در تيمش داشته است. او به عنوان کاپيتان در دوران بازيگري هم در اين تيم بازي کرده و به نوعي عضو بزرگي از باشگاه است.

arman بازدید : 95 چهارشنبه 10 اسفند 1390 نظرات (0)


به نقل از مارکا اسپانیا، خاویر کلمنته سرمربی اسپورتینگ خیخون تصریح کرد: متاسفانه شاهد بازی ناجوانمردانه په‌په و راموس برابر رایووایکانو بودم و باورم نمی‌شود دو بازیکن بزرگ در تیمی به نام رئال مادرید اینگونه مسائل اخلاقی زیر پا بگذارند.

در بازی رئال مادرید مقابل رایووایکانو که با پیروزی یک بر صفر مادریدی‌ها همراه شد په‌په و راموس بارها با بازیکنان حریف وایکانی درگیر شدند و در چند صحنه به طور عمدی به بازیکن حریف آسیب رساندند.

کلمنته که سابقه مربیگری در تیم‌هایی چون بیلبائو، اسپانیول، اتلتیکومادرید، رئال بتیس، رئال سوسیه‌داد، مارسی، مورسیا، وایادولید و تنه‌ریف را دارد، در تیم‌های ملی اسپانیا، صربستان و کامرون نیز مربیگری کرده است.
وی درباره حرکت راموس و په‌په افزود: بازیکن بزرگی مثل پویول باید الگوی کسانی چون په‌په و راموس باشند، او در بدترین شرایط روحی همچنان اخلاق را مد نظر قرار داده و هرگز رو به بازی ناجونمردانه نیاورده است.

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 146
  • بازدید ماه : 101
  • بازدید سال : 3,014
  • بازدید کلی : 30,785