loading...
barca
منوی بارساييها



آخرین ارسال های انجمن
arman بازدید : 173 جمعه 12 اسفند 1390 نظرات (0)

مربی بارسا به مسی و دانی آلوس استراحت داده است
پپ گواردیولا مربی جوان باشگاه بارسلونا ، به لیونل مسی ستاره آرژآنتینی تیمش تا روز دوشنبه استراحت داده است. این درحالی است که مسی به خاطر دریافت کارت زرد در آخرین بازی تیمش قادر به حضور در دیدار این هفته بارسا مقابل اسپورتینگ خیخون نیست و از همین رو پپ به او اجازه داده تا این چند روز را به استراحت بپردازد

مسی روز چهارشنبه در دیدار دوستانه تیم ملی کشورش مقابل سوئیس به میدان رفت و توانست اولین هت تریک ملی اش را انجام دهد تا آرژانتین دراین بازی با نتیجه 1-3 به پیروزی برسد.
گواردیولا علاوه بر مسی ، به دانی آلوس هم اجازه داده تا چند روزی به استراحت بپردازد
این اتفاق درحالی افتاده که گواردیولا اعتقاد دارد که مسی برای چند روزی باید از تمرینات تیم به دور باشد تا بتواند با استراحت، خود را برای بازیهای حساس پیش رو و روزهای پایانی سخت بارسا در رقابتهای لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا و فینال کوپا دل ری آماده کند.

arman بازدید : 196 جمعه 12 اسفند 1390 نظرات (0)

آبیدال و تیاگو غایبان بارسا در دیدار با اسپورتینگ خیخون خواهند بود
برگزاری بازیهای ملی باعث شده تا تعدادی از بازیکنان در سرتاسردنیا مصدوم شوند و پپ گواردیولا در آستانه دیدار این هفته تیمش مقابل اسپورتینگ خیخون به مشکلاتی بربخورد

اریک ابیدال در جریان دیدار دوستانه تیم ملی فرانسه مقابل آلمان در شهر برمن دچار مصدومیت شد و تستهای پزشکی حکایت از آن دارد که مصدومیت او دست کم ده روز به طول خواهد انجامید

تیاگو الکانتارا ، ستاره اسپانیایی باشگاه بارسلونا هم در آخرین جلسه تمرینی تیم ملی اسپانیا از ناحیه استخوان درشت نی دچار مصدومیت شد و احساس درد می کرد واز همین رو فعلا مورد معاینات پزشکی قرار گرفته است
تیاگو در دیدار دوستانه ماتادورها مقابل ونزوئلا بازی نکرد و از ناحیه استخوان درشت نی پای راست احساس ناراحتی می کرد و از همین رو ممکن است نتواند در بازی با خیخون هم برای تیم کاتالان به میدان برود.
arman بازدید : 186 جمعه 12 اسفند 1390 نظرات (0)

طبق گزارش منتشره در روزنامه کاتالونیا، پپ گواردیولا شب گذشته به خانه سندرو روسل رفت تا شام را در خانه رئیس باشگاه کاتالان صرف کرده و مذاکرات را برای تمدید قراردادش به عنوان مربی بارسا برای فصل آینده ادامه دهد

اکنون انتظار می رود تا بعد از این دیدار، تکلیف تمدید یا عدم تمدید قرارداد گواردیولا زودتر مشخص شود و به نظر می رسد که گواردیولا یک گام دیگر به تصمیم گیری نزدیک تر شده و حتی شاید بعد از دیدار شب گذشته تصمیمش را گرفته باشد

طبق گزارشهای منتشره ، آندونی سوبی سارتا، مدیر فنی باشگاه بارسا و تیتو ویلانووا، دستیار پپ هم دراین جلسه حضور داشتندو همگی درخواستهای گواردیولا را شنیدند.گواردیولا اخیرا به صورت شفاف و رسمی اعلام کرده که خواهان آن است تا قدرت کامل را برای برنامه ریزی برای بارسا در فصل آینده دراختیار داشته باشد.
این در حالی است که در دفتر باشگاه کاتالان تقریبا همه مطمئنند که پپ مادگار خواهد شد.

arman بازدید : 96 جمعه 12 اسفند 1390 نظرات (0)

دروازه‌بان تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا در کمپ تيم ملي کنار بازيکنان بارسلونا شام خورد.
به نقل از آس اسپانیا، تیم ملی فوتبال اسپانیا در بازی اخیر خود مقابل ونزوئلا به برتری ۵ بر صفر دست یافت و ضیافت شامی به پیشنهاد بازیکنان رقم خورد.

در این مراسم بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا از همان ابتدا جدا از هم نشستند اما ایکر کاسیاس پس از چند دقیقه میز خود را ترک کرد و در کنار دوستان خود از تیم بارسلونا قرار گرفت.

این حرکت کاسیاس، تشویق سایر بازیکنان در تیم ملی را به همراه داشت و دقایقی بعد همه بازیکنان دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در کنار هم شام خوردند.


کاسیاس تلاش زیادی برای تقویت وحدت ملی در فوتبال اسپانیا دارد و از این بابت همیشه مورد ستایش مردم و فدراسیون فوتبال این کشور قرار می‌گیرد.

arman بازدید : 192 جمعه 12 اسفند 1390 نظرات (0)

ستاره آرژانتینی کاتالان ها را بسیاری بهترین بازیکن دنیا می دانند اما کرویف معتقد است سه توپ طلای پیاپی مسی بدون قابلیت های بازی سازی ژاوی به دست نمی آمد
یوهان کرویف، اسطوره باشگاه بارسا، اعلام کرد ژاوی، جلوتر از مسی، بهترین بازیکن دنیاست.

ستاره آرژانتینی کاتالان ها را بسیاری بهترین بازیکن سال های اخیر دنیا می دانند اما کرویف علی رغم تایید توانایی های مسی، معتقد است سه توپ طلای پیاپی مسی بدون قابلیت های بازی سازی ژاوی به دست نمی آمد.

کرویف در گفتگو با خبرنگاران گفت:" بهترین بازیکن دنیا وجود ندارد زیرا در فوتبال پست های زیادی وجود دارد. بازیکنان شگفت انگیزی مثل مسی وجود دارند اما اگر به بازیکنی مانند ژاوی نگاه کنید که بازی را کنترل می کند و ضرباهنگ بازی را کنترل می کند، می بینید که او هم فوق العاده است اما کاملا با مسی متفاوت است.
گفتن اینکه کدام یک بهترین است، دشوار است. به نظر من، مسی شگفت انگیزترین و ژاوی بهترین است."
کرویف به تازگی به عنوان مشاور باشگاه مکزیکی چیواس مشغول به کار شد. او در مورد اینکه آیا این باشگاه هم می تواندموفقیت های آژاکس و بارسا را تکرار کند، گفت:" همه همیشه می گویند نه اما این تنها باعث بیشتر شدن انگیزه من می شود. این تیم من را به یاد آژاکس قدیمی و لاماسیا می اندازد. آنها فاکتورهایی دارند که به من انگیزه می دهد تا اینجا کار کنم."

arman بازدید : 185 جمعه 12 اسفند 1390 نظرات (0)

بازی های سویا-بارسا، روز یکشنبه هفدهم مارس رأس ساعت 20:00، بارسا-گرانادا، چهارشنبه، 20 مارس، ساعت 21:00 و مایورکا-بارسا، روز شنبه 24 مارس ساعت 18:00 برگزار خواهند شد.
فدراسیون فوتبال اسپانیا تغییر زمان برگزاری بازی های هفته 28، 29 و 30 لالیگا را تأیید کرد. اف سی بارسلونا روز شنبه، هفدهم مارس، رأس ساعت 20:00 به مصاف سویا خواهد رفت. چند روز بعد، یعنی سه شنبه بیستم مارس، رأس ساعت 21:00، شاگردان گواردیولا در یک بازی وسط هفته در خانه پذیرای گرانادا خواهند بود. در نهایت نیز در مورد روز و زمان برگزاری بازی در برابر مایورکا در رقابت های لالیگا، تصمیم گیری شده است. ورزشگاه ايبرو استار، روز شنبه 24 مارس، رأس ساعت 18:00 میزبان دوئل دو تیم خواهد بود.

تیم ب نیز از برنامه ثابت بازی های خود مطلع است. تیم اوزه بیو در هفته 29 ام، روز یکشنبه، هجدهم مارس، ساعت 19:45 در مینی استادی به مصاف آلکوکورن می رود و بازی بین بارسا ب و آلکویا از هفته 31 لالیگا، روز یکشنبه 25 مارس ساعت 19:45 برگزار خواهد شد. هفته 30 ام که در آن بارسای ب در برابر گوادالاخارا قرار خواهد گرفت، به ماه می موکول شده است. استثنائا، این یک بازی وسط هفته تا قبل از روز 23 می خواهد بود. اما تاریخ دقیق و ساعت آن هنوز مشخص نشده است.

arman بازدید : 196 جمعه 12 اسفند 1390 نظرات (0)

پیکه، پویول، بوسکتس، ژاوی، سسک و اینیستا در یک شب خوب به یاد ماندنی، همگی در بازی فوق العاده اسپانیا مقابل ونزوئلا سهمی داشتند (5-0). اینیستا اولین گل اسپانیا را در روزالدوا به ثمر رساند. همچنین والدس و تیاگو تنها بازیکنان بارسا بودند که بازی نکردند.
آندرس اینیستا سکان دار تیم ملی اسپانیا بود و این تیم را در مسیر برد کوبنده 5-0 مقابل ونزوئلا هدایت کرد. نمایش این هافبک آبی اناری طی 45 دقیقه حضورش در زمین را می توان در یک کلمه، فوق العاده نامید. در ضمن، او اولین گل بازی را با یک شوت عالی با پای راست به ثمر رساند.


دل بوسکه چهار بازیکن بارسا را در ترکیب اولیه خود جای داده بود: اینیستا، سسک، پیکه و بوسکتس. کنترل حملات ونزوئلا از جناحین کمی برای بوسکتس و پیکه مشکل ساز شده بود؛ در حالی که سسک و اینیستا همراه سیلوا حملات را به طور کامل و عالی پوشش می دادند. این سه بازیکن هجومی با پاس ها و جای گیری منحصر به فرد، بازی را برای اسپانیا تحت کنترل نگه داشتند.

arman بازدید : 205 جمعه 12 اسفند 1390 نظرات (0)

ساندرو روسل، رئيس باشگاه بارسا، اعلام کرد اين باشگاه همچنان در انتظار تصميم گوارديولا براي آينده اش باقي مي ماند.
او به تازگی اعلام کرد شایعات در مورد تمدید قراردادش خسته کننده شده است و اکنون رئیس باشگاه بارسلونا اعلام کرد هیچ عجله برای شنیدن تصمیم نهایی گواردیولا ندارد.

روسل در گفتگو با خبرنگاران گفت:" باطری صبر ما برای تمدید قرارداد گواردیولا هنوز تمام نشده است. این باطری خورشیدی است و خوشبختانه اینجا آفتاب همیشه وجود دارد."
گواردیولا چند روز قبل اعلام کرد قهرمانی بارسا در رقابت های این فصل لالیگا تقریبا غیرممکن است اما روسل با او هم عقیده نیست.

arman بازدید : 108 جمعه 12 اسفند 1390 نظرات (0)

يوهان کرويف، اسطوره باشگاه بارسا، اعلام کرد ژاوي، جلوتر از مسي، بهترين بازيکن دنياست.
ستاره آرژانتینی کاتالان ها را بسیاری بهترین بازیکن سال های اخیر دنیا می دانند اما کرویف علی رغم تایید توانایی های مسی، معتقد است سه توپ طلای پیاپی مسی بدون قابلیت های بازی سازی ژاوی به دست نمی آمد.

کرویف در گفتگو با خبرنگاران گفت:" بهترین بازیکن دنیا وجود ندارد زیرا در فوتبال پست های زیادی وجود دارد. بازیکنان شگفت انگیزی مثل مسی وجود دارند اما اگر به بازیکنی مانند ژاوی نگاه کنید که بازی را کنترل می کند و ضرباهنگ بازی را کنترل می کند، می بینید که او هم فوق العاده است اما کاملا با مسی متفاوت است.

arman بازدید : 190 پنجشنبه 11 اسفند 1390 نظرات (0)

لیونل مسی هت‌تریکی دیرهنگام داشت تا تیم آرژانتین سوییس را سه بر یک در ورزشگاه سوییس وانکدورف ببرد.
طرفداران 20 دقیقه صبر کردند تا اولین موقعیت جدی بازی را ببینند. مسی توپ را به سرخیو آگوئرو سپرد و او توپ را بدون نگاه کردن به مسی برگرداند. مسی هم از فاصله 18 متری گلی دیدنی زد.
سپس مردان الخاندرو سابه‌یا بازی را در دست گرفتند و به دنبال گل دوم بودند.

با این حال سوییس در دقیقه 49 بود که گل تساوی را زد. ژردان شاکری سانتر استفان لیشت‌اشتاینر را بدون تعلل و با زیبایی با ضربه‌ای چرخشی وارد گوشه بالای دروازه آرژانتین کرد.
اما مسی در دقیقه 88 گل دوم را زد. او روی حرکتی انفرادی توپ را سعی کرد به پشت سر دروازه‌بان بفرستد و توپ پس از برخورد به تیر افقی وارد دروازه شد.
مسی در دقیقه 93 گل سوم را هم زد. گونسالو ایگواین در محوطه جریمه سرنگون شد و مسی پنالتی حاصل را به گوشه سمت چپ درازه زد.

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 156
  • بازدید ماه : 111
  • بازدید سال : 3,024
  • بازدید کلی : 30,795