loading...
barca
منوی بارساييها



آخرین ارسال های انجمن
Barcaboy بازدید : 78 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

مهاجم آرژانتيني تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا گفت: مقابل والنسيا يک بازي فراموش نشدني را تجربه کرديم.



به نقل از اسپورت کاتالونیا، لیونل مسی در بازی شماره ۲۰۰ خود در لالیگا ۴ گل به ثمر رساند تا با ۲۷ گل زده در رتبه دوم جدول گلزنان لالیگا بایستد.

مسی تصریح کرد: تیم سوم جدول را شکست دادیم و بار دیگر اقتدار خود را به رقبا یادآور شدیم، این پیروزی برای ما لازم بود و دوباره احیا شدیم.

مسی افزود: تنها خبر خوبی که این روزها منتظر شنیدن آن هستم خبر مربوط به تمدید قرارداد گواردیولا با بارسلونا است. همه ما منتظر تمدید قرارداد گواردیولا با بارسلونا هستیم، او می‌تواند سالیان متمادی در خانه اصلی خود بارسلونا بماند و با این کار قهرمانی امسال ما را در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا تضمین کند.

مسی درباره فاصله ۱۰ امتیازی با رئال مادرید گفت: هیچ نگرانی در این خصوص نداریم، این فاصله برای ما زیاد نیست و به راحتی آن را جبران خواهیم کرد.

arman بازدید : 82 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

این بازیکن آرژانتینی در طی 13 دیداری که با تیم مادریدی انجام داده است موفق به زدن 17 گل شده؛ که 6 گل را با دو هت تریک در دو بازی اخیر به ثمر رسانده است.

یکشنبه، لئو مسی در برابر یکی از طعمه های گلزنی اش قرار میگیرد؛ او در 13 مسابقه ای که در برابر اتلتیکو انجام داده تا کنون 17 گل به ثمر رسانده و به کابوسی برای تیم مادریدی مبدل شده است.

14 گل در لیگ و سه گل در جام حذفی

اتلتیکو مادرید با فاصله زیاد در صدر جدول تیم هایی است که بیشترین گلها را از لئو مسی دریافت کرده اند. در ادامه سویا و رئال مادرید با 13 گل قرار دارند. مسی 14 گلش را در 11 بازی لیگ وارد دروازه اتلتیکو کرده و در دو مسابقه دیگر نیز 3 گل را در جام حذفی زده است.

مخصوصا اخیرا این آمار اهمیت زیادی پیدا کرده است؛ مسی در دو بازی اخیر که هر دو در نیوکمپ برگزار شده بود توانست هت تریک کند. در بازی 5 فوریه 2011 با نتیجه 3-0 و 24 سپتامبر 2011 با نتیجه 5-0.

پیش از این در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در 6 ژانویه 2009، او هت تریک دیگری را در ویسنته کالدرون به نام خود به ثبت رسانید. یکشنبه برای او فرصتی است تا بار دیگر این آمار خود را بهبود بخشد.

Barcaboy بازدید : 78 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

کوئنکا: «تواضع و فروتنی در رختکن تیم مرا شگفت زده می کند».


این بازیکن جوان اهل رئوس، که در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود به عنوان عضوی از تیم اصلی حاضر شده بود، توضیح داد که تیم اصلی مثل یک «خانواده» است و جو «فروتنی» بر آن حاکم است.

زمان کوتاهی است که آیزاک کوئنکا به طور رسمی به تیم اول بارسا پیوسته است. قبل از آن او شناخت کاملی از تمام اعضای تیم نداشته است. او به راستی تحت تأثیر آنها قرار گرفته است. کوئنکا در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود که به اقرار خودش با کمی هیجان و استرس همراه بود، اظهار داشت: «همه آنها مرا با رفتار متواضعانه خود شگفت زده می کنند. شما احتمالا فکر می کنید که در رختکنی که بازیکنانش عناوین زیادی را کسب کرده اند، باید صمیمیت کمتری وجود داشته باشد، اما اینچنین نیست».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

یادگیری مستمر

کوئنکا اذعان کرد که او هر روز تمام هم تیمی هایش را زیر نظر می گیرد تا بتواند چیزهای بیشتری از آنها بیاموزد. او گفت: «من به آنها به چشم یک الگو نگاه می کنم و تلاش می کنم عملکرد آنها را در بازی ها و جلسات تمرینی به دقت زیر نظر داشته باشم تا بتوانم چیزهای بیشتری بیاموزم». بازیکن کناری بارسا که می خواست از گواردیولا به خاطر دادن فرصت به او برای بازی در تیم اول تشکر کند، منکر تشابه موقعیت خود با بوسکتس و پدرو نشد، اگر چه اعتراف کرد که «داستان هرکسی متفاوت است».

Barcaboy بازدید : 93 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (1)
ر اولین جلسه تمرینی هفته، روز گذشته تیم با 18 نفر اصلی بعلاوه تیو به تمرین پرداخت. مردان گواردیولا همچنان بر روی آماده سازی بازی یکشنبه در برابر اتلتیکو مادرید تمرکز کرده اند.

بارسلونا، پنج شنبه صبح در زمین شماره یک سیوتات اسپورتیوا خوان گمپر به منظور آماده سازی برای بازی خارج از خانه یکشنبه در ویسنته کالدرون جلسه تمرینی برگزار کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

گواردیولا در این تمرین از تمام بازیکنان در دسترس؛ 18 نفر اصلی به همراه بازیکن بارسا ب، کریستین تیو، استفاده کرد. تنها بازیکنان غایب تیم، مصدومان هستند: ویا، آفلای و فونتاس. همچنین تیم تمرین دیگری را نیز، امروز، پنج شنبه، ساعت 11 در سنت خوان دسپی انجام داد.

Barcaboy بازدید : 87 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)
پویول از فصل 2008/09 تاکنون در ترکیب ابتدایی این تعداد بازی متوالی حضور نداشته است. این مدافع میانی، آغازگر 16 دیدار از 18 بازی اخیر تیم بوده است. این روزها شاهد بازگشت پویول به دوران اوجش هستیم. اکنون او پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتش که او را حدود 6 ماه از میادین دور کرده بود، بار دیگر به بهترین وضعیت خود بازگشته و نقشی کلیدی در برنامه های تاکتیکی گواردیولا دارد.

او در 8 بازی اخیر - از بازی برگشت مقابل رئال مادرید (2-2) تا برد 5-1 مقابل والنسیا - به طور متوالی در ترکیب اولیه تیم حضور داشته است. تنها مسی با حضور 8 مرتبه در ترکیب ابتدایی تیم با وی برابری می کند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

توانایی های متعدد و تضمین شده

حضور پویول از ابتدای بازی ها چیز عجیبی نیست، اما همان گونه که در مورد تقریبا تمامی بازیکنان صدق می کند، کمتر پیش آمده که وی در 8 بازی متوالی بدون استراحت حضور داشته باشد؛ اما این موضوع که وی می تواند علاوه بر پست خود، در پست مدافع چپ نیز حضور یابد، به این معنی است که پویول می تواند در زمان نبودن آلوز، جای وی را پر کند؛ این توانایی پویول را در ترکیب اولیه 16 دیدار از 18 بازی جای داده است. این حضورها به 11 پیروزی و 5 تساوی و تنها یک شکست انجامیده است؛ شکستی که پایانی برای رکورد 56 بازی بدون شکست با حضور پویول بود.

Barcaboy بازدید : 84 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)

هافبک پرافتخار بارسا معتقد است: «کسب عنوان قهرمانی این فصل لالیگا بسیار دشوار است چرا که مادرید خیلی قدرتمند ظاهر شده است، اما در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست». بازیکن کهنه کار آبی و اناری پوشان بازی مقابل والنسیا را بسیار عالی توصیف کرد و گفت این بازی به آنها نیروی تازه ای بخشیده است.

«ما سعی می کنیم اختلافمان با مادرید را کاهش دهیم و تا آخرین لحظه نیز خواهیم جنگید، این هدف بارسا در لالیگاست». اینها بخشی از صحبت های ژاوی طی مراسم خیریه La Caixa بود. هافبک کهنه کار بارسا مطمئن است که تیمش در لالیگا تسلیم نخواهد شد و تا لحظه آخر برای قهرمانی تلاش خواهد کرد. ژاوی گفت: «ما مطمئن هستیم که می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم، علیرغم اینکه رقابت بسیار دشواری ست و رئال در فرم بسیار مطلوبی به سر می برد، اما در فوتبال هیچ چیز از قبل مشخص نیست. ما در لالیگا تسلیم نخواهیم شد و تا آخرین لحظه به تلاشمان ادامه خواهیم داد».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

اهمیت جشنواره گل بارسا مقابل والنسیا

پیروزی قاطعانه 5-1 بارسا مقابل والنسیا، به تیم نیروی تازه ای بخشیده و همه بازیکنان احساس بسیار خوبی دارند. کاپیتان دوم بارسا در مورد این بازی گفت: «این بازی در سطح بسیار بالایی برگزار شد و یکی از بهترین نمایش های بارسا در فصل اخیر بود». وی همچنین در مورد بازی های این فصل بارسا گفت: «ما سال بسیار خوبی را پشت سر می گذاریم، تا کنون سه عنوان کسب کرده ایم و به فینال جام پادشاهی نیز راه یافته ایم».

Barcaboy بازدید : 127 دوشنبه 01 اسفند 1390 نظرات (0)

بارسا گل زودهنگام پیاتی را با چهار گل مسی و گل دقایق پایانی ژاوی پاسخ داد تا با یک نمایش استثنایی به همگان ثابت کند این نبرد همچنان ادامه دارد و تیم برای قهرمانی هنوز امید دارد.

مسی با انجام یک بازی خارق العاده، تیم سوم لالیگا را در هم کوبید و بار دیگر شانس بارسا را برای قهرمانی لالیگا به دیگران یادآوری کرد. اعضای تیم بار دیگر عهد بستند تا عظمت بارسا را به نمایش بگذارند و با وجود جو حاکم به دلیل 13 اختلاف امتیاز با صدرنشین و گل دقیقه 9 پیاتی توانستند والنسیا را از پیش رو بردارند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

بازی با 4 گل سوپر قهرمان تیم، مسی، به نفع بارسا رقم خورد که ژاوی نیز این برتری را تکمیل کرد. حاکمیت مطلق بارسا بر بازی می توانست این شکست را برای والنسیا سنگین تر کند. این برد، بارسا را با اختلاف 10 امتیاز در مکان دوم جدول قرار داد و اتفاق خوبی قبل از بازی سخت یکشنبه آینده در وینسنته کالدرون بود.

Barcaboy بازدید : 234 شنبه 29 بهمن 1390 نظرات (2)
ین بازیکن آرژانتینی اگر روز یکشنبه مقابل والنسیا به میدان برود، 200 مین بازی خود را در لیگ برای بارسلونا انجام خواهد داد. او پنجمین بازیکن حاضر در تیم است که موفق به رسیدن به رکورد 200 بازی در لیگ شده است.

ژاوی با 401 بازی، پویول با 359 بازی، والدس با 317 بازی و اینیستا با 258 بازی در لیگ، کسانی هستند که قبلا به این رکورد دست یافته اند و بیشترین بازی در لیگ را در بین بازیکنان تیم دارند. لئو مسی در 199 بازی خود در لیگ، موفق به ثمر رساندن 142 گل شده است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

در روز یکشنبه، لئو مسی به گروه بازیکنان دویست تایی بارسلونا در لیگ، که حداقل 200 بار پیراهن تیم را در لیگ پوشیده اند می پیوندد. بازیکن آرژانتینی در همه دیدار های این فصل عضو ثابت تیم بوده است و در صورتی که پپ گواردیولا در بازی مقابل والنسیا در نیوکمپ، وی را در ترکیب قرار دهد، او 200 مین بازی خود را در لیگ با پیراهن بارسلونا تجربه خواهد کرد. این رکورد توسط مسی یاعث می شود که وی تبدیل به پنجمین شاگرد گواردیولا در تیم حاضر بشود که حداقل 200 بازی در لیگ را با پیراهن بارسا تجربه کرده است. در این رتبه بندی، ژاوی با 401 بازی صدرنشین است و پویول با 359 بازی، والدز با 317 بازی و اینیستا با 258 بازی در رتبه های بعدی قرار دارند!.

Barcaboy بازدید : 90 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)

گزارش روز: مشکلات روزهای اول مسی برای بازی در بارسا

مسی تا 15 فوریه سال 2002 می بایست درانتظار رهایی از بند مصدومیت و همچنین درانتظار تائیدیه اتحادیه فوتبال آرژانتین برای حضور او در فوتبال اسپانیا می ماند




Champions League, Bayer Leverkusen vs FC Barcelona, Lionel Messi
Barcaboy.rzb.ir- لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا اکنون ستاره و بازیکن شماره یک تیم کاتالان است. او هنوز پا به 25 سالگی نگذاشته ولی کارنامه ورزشی درخشانی دارد و درخشش او بعد از نگاه به بیوگرافی مملو از سختی و بیماری او به مراتب بیشتر خواهد شد.

با درنظر داشتن تمام روزهای خوب و بد مسی، می توان او را یکی از مهمترین بازیکنان تاریخ دنیای فوتبال دانست

15 فوریه، چهارشنبه گذشته، دهمین سالگرد امضای قرارداد مسی با باشگاه بارسلونا بود و لیونل مسی دراین روز به باشگاه کاتالان پیوست. البته این انتقال به سادگی انجام نشد، چرا که رئیس باشگاه نیولز اولدبویز در آن روز سنگهای زیادی را برسر مسیر انتقال مسی به بارسلونا می انداخت.

ازهمین رو مسی شروع خیلی سختی را دربارسلونا داشت و او و خانواده اش روزهای دردناکی را پشت سرگذاشتند. سختی کنار آمدن با شرایط زندگی در یک کشور جدید، با مصدومیت جدی مسی (شکستگی استخوان نازک نی پای چپ مسی) همزمان شده بود و تمام اینها در طول سالهای 2000 تا 2002 رخ داد.

درآن دوران مسی دوازده سا هم سن نداشت و می بایست برروی دوران نقاهتی طولانی مدت تمرکز می کردو بازیهاش به انجام بازیهای دوستانه با بازیکنان هم سن و سالش محدود می شد. مسی برای غلبه بر این مشکلات در تیم کودکان دسته بی بارسلونا حضور یافت تا بتواند در دیداری رسمی در لیگ محلی که از سوی فدراسیون فوتبال کاتالونیا ترتیب داده می شد حضور یابد

تنها خبر مثبت این بود که مسی در بارسلونا زیرنظر بهترین متخصصان بود و برنامه های فوق العاده ای را برای رشد فیزیکی اش دنبال کرد تا توانست بعد ازرشد فیزیکی مناسب به رقابت در سطح اول فوتبال اروپا بپردازد

La primera ficha de Messi como futbolista del FC Barcelona Archivo

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 128
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 2,996
  • بازدید کلی : 30,767