loading...
barca
منوی بارساييها



آخرین ارسال های انجمن
arman بازدید : 82 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)

مارادونا در دفاع از بازي بارسلونا گفت: فکر نمي کنم دوران بارسلونا به سر آمده باشد؛ البته به نظر من رئال مادريد چند قدمي از بارسلونا جلوتر است.

دیه گو ارماندو مارادونا سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین و مربی کنونی الوصل امارات، بار دیگر به انتقاد از فوتبال آرژانتین پرداخت.

مارادونا در صحبتهایی که در روزنامه مارکا بازتاب یافت، گفت:من فوتبال آرژانتین را تماشا می کنم و اصلا خوشم نمی آید. من دوست داشتم که شرایط کاملا برعکس بود. دوست دارم تیمها تهاجمی بازی کنند.

مارادونا در ادامه صحبتهایش درمورد اوضاع کنونی خود در دبی به این نکته اشاره کرد که دوست دارد سالها دراینجا بماند.

وی گفت: شش ماه است که در دبی هستم و برای دو سال دیگر با این تیم قرارداد دارم. فکر می کنم که برای مدتی طولانی اینجا بمانم و شرایط خوبی برای تمدید قراردادم وجود دارد.


مارادونا همچنین در دفاع از بازی بارسلونا گفت: فکر نمی کنم که دوران بارسلونا به سر آمده باشد. البته به نظر من رئال مادرید چند قدمی از بارسلونا جلوتر است و مصاف های آتی این دو تیم بیش از هرزمان دیگری شانه به شانه خواهد بود. به نظر من مورینیو مردی است که تمام بازیها را درک و لمس می کند وکاملا متوجه می شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 452
  • بازدید ماه : 773
  • بازدید سال : 3,686
  • بازدید کلی : 31,457